H.39

335 30 1
                                    

P.o.v Shane.

'EY HOE KOMEN DIE GOZERS HIER. JIJ SUKKEL." Schreeuw ik maar Leo, de sukkel, ik moes naar hem toe om te kijken hoe erg hij Sabine zou 'toetakelen' dat joch kan niet eens snoep van een Baby afpakken zonder te huilen. "JA SORRY, IK WEET DAT TOCH OOK NIET." Schreeuwt Leo terug. "HEB JE DIE CHIP WEL VERWIJDERD??" Ik moet me inhouden om hem niet te slaan. "SJEES HEY, DIE HEBBEN NATUURLIJK DIE KUT CHIP GEHACKT. ALS DIE DE POLITIE ERBIJ HALEN HEBBEN WE EEN PROBLEEM" vervolg ik, ik geef hem een klap en hij valt op de grond, ik zij toch, hij is een watje...

'Duurt het nog lang, dan neem ik beide meiden' als ik dat heb gezegd staat hij kreunend op en loopt naar hun 'kamer' toe. Ik loop naar de deur. En word hard geklopt op de deur en ik hoor meerdere malen 'POLITIE!' Ik loop zachtjes naar zolder en verstop me onder een oud stoffig bed. Van beneden hoor ik geschreeuw en daarna een geweerschot. Dit word nog wat. 'Politie handen omhoog' schreeuwt een man die de Zolder opkomt. Ik beweeg niet en de man stapt voorzichtig de kamer binnen. Sukkel. Mompel ik. 'Niemand is hier!' Roept hij terwijl hij "wegloopt" maar sorry hoor de trap kraakt zo erg en nu niet. Rara hoe kan het. Niet veel later kraakt de trap wel en hoor ik een Jongen 'SABINE' blij roepen, zeker die kut Calum, het verbaast me niks als hij het heeft gehackt. Nerd dat hij is. Alweer hoor ik een geweer schot. Hopelijk op die Calum. Dan zijn we ein-De-Lijk. Van hem af...

P.o.v Esmee

Ik hoor zachte stappen op de trap, maar ik draai me om, ik heb geen zin om met iemand te praten, waarom. Gewoon omdat het al bijna 3 uur s'avonds is. Drie uur Fucking s'avonds. En ik ben moe. Ik mis Sabien en al die shizzel. 'Essie?' Vraagt een stem van Sabine zacht. Ik word gek officieel gek hier. Ik pak een haar en trek eraan. 'Doe nou niet' zegt "Sabine" echt waar, kut stemmen zijn ze weer terug. Ik trek nog iets harder aan mijn haar. 'En nu kap je' zegt ze streng, 'Sabi' vraag ik. Ik kijk op en Sabine staat voor me. 'Umg zeg ik en geef haar een knuffel, nouja probeer ik. Als ik dat doe schrik ik wakker. 'Fuck it, ze is nu bij Leo en word vermoord' zucht ik. 'Nachtmerrie' vraagt Luke, hij veegt een pluk achter mijn oor. Ik knik zodat de pluk weer voor mijn oog valt. 'Essie, dat mag niet' zegt Luke hij draait me om zodat ik op de bank lig en gaat op mij zitten. 'Het heelde snel, je ziet nu alleen nogmaar dat het dik ik en waar de wonden zaten' ik knik. Luke plaats zijn handen op mijn buik en begint me te kietelen. 'L-Luke s-s-stop' roep ik, tijdens het lachen door. 'Alleen als je zegt, ow fuck wat moet ik zeggen-' 'o fuck wat moet ik zeggen, gezegt nu van me af Hemmings' ik probeer hem van mij af te duwen, maar dat lukt niet... Waarom zijn jongens zo sterk. 'Lukt het niet Essie' zegt hij spottend. 'Ik ben maar zo'n 20 centimeter kleiner, dan hoef je mij niet Essie te noemen' zeg ik bitchie. 'Princes' mompelt hij. 'Princes?! Bitch please im de Queen' antwoord ik terug. 'Van wat De Pinguings?' Vraagt Luke, een lach is in zijn stem te horen, 'ja duhh, dus ook van jou. NU VAN MIJ AF BLONDE PINGUIN OF IK ROEP MIJN LEGER PINGUINGS EN DAN PRIKKEN ZE JE HE-LE-MAAL lek, begrepen.' Zeg ik hij gaat van me af en zegt, 'ja mevrouw de koningin pinguin' ik moet lachen als ik dat hoor. 'Gek...'

Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu