*miesiąc później*
Ja i Connor jesteśmy parą. Został mi miesiąc, a czuję się jakby minął dopiero tydzień. Nie jest mi łatwo żyć z tą świadomością. Dzisiaj jest bal. Connor mnie zabiera. Ubrałam się w niebieską sukienkę i baleriny. Włosy zostawiłam rozpuszczone.Po imprezie poszłam do domku. Z dnia na dzień było ze mną coraz gorzej. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Że Percy i Ann zawsze będą razem. Są tacy szczęśliwi...
Ja każdy dzień spędzam jak najmilej i jak najlepiej.*Nico*
*******
Całymi dniami mylę o Su. Siedzę na naszym drzewie i nie mogę uwierzyć, że za niecały miesiąc już nigdy jej nie zobaczę. W dniu kiedy z nią zerwałem poszedłem na plażę. Ona tam siedziała. Sama. Stałem się niewidzialny i usiadłem obok, po czym objąłem ją ramieniem. Będzie mi jej bardzo, ale to bardzo brakować.
Connor dopioł swojego i chodzi z Su. Mam nadzieję, że jest szczęśliwa. Nie darował bym sobie gdyby nie była.*Suzan*
********
Dwa ostatnie tygodnie. Od wczoraj leżę w szpitalu. Mój organizm jest już zbyt słaby i muszę tu leżeć. Connor codziennie mnie odwiedza. Opowiada o tym co dzieje się w obozie. Niby z nim jestem, ale brakuje mi jednej osoby. Brakuje mi Nico. On zawsze mnie rozweselał. Przy nim czułam się dobrze.
Percy i Annabeth też codziennie przychodzą. Dodaje mi to otuchy i siły. Szkoda, że jest już za późno na leczenie. Jest mi tak smutno. Nie widziałam Nico od kąd ze mną zerwał. Chciała bym go zobaczyć jeszcze zanim odejdę.
***********************
Hej. Tu macie uzupełnienie poprzedniego rozdziału. Dobranoc i miłego weekendu. ♡
CZYTASZ
Przygody Suzan
Fiksi PenggemarPewnego dnia Suzan odkrywa, że nie jest zwykłą nastolatką, ale kimś więcej. Ta książka opowiada o jej przygodach.