Gdy się obudziłam Remka obok juz nie było,ale słyszałam rozmowy, ponieważ obok "sypialni" był mały korytarz, w którym był stół i 4 krzesła. Oczywiście to nie kto inny jak Dezy, Stuu i Remek rozmawiali. Postanowiłam ich przywitać.
-Hej chłopaki
-Siema! - krzyknęli chórem.
-Dzisiaj o 12.30 idziemy wiec masz 2 godziny żeby się przygotować. My już jesteśmy gotowi, ale idziemy do chłopaków. Będę za jakieś półtorej godziny.
-Okej - powiedziałam i chłopacy wyszli. Postanowiłam ubrać czarną rozkloszowaną spódniczkę, czarno-biały crop top w paski, jasno niebieską katane i czarne nike, wybrałam się do łazienki i zrobiłam poranną toaletę. Kiedy wyszłam postanowiłam pójść na stołówkę coś zjeść. Zjadłam płatki z mlekiem. Po śniadaniu postanowiłam pójść do Oli (dziewczyna Blowa) Fakiś (dz. Mandzia) oraz Olciak. Ola była ubrana i miętową rozkloszowaną sukienkę, Fakiś czarne spodnie i koszulę w kratkę, a Olciak białą spódniczkę i czarny crop top. Tak się rozgadałyśmy, że nie zauważyliśmy, że już jest 12.30, gdy nagle usłyszałyśmy pukanie do drzwi. Był to Remek, Mandzio i Blow, a na korytarzu czekali Stuu i Dezy.
-Ej dziewczyny juz musimy iść - powiedział Łukasz (tak się nazywa Mandzio chyba xd) po czym pocałował Fakiś w policzek. Wyszliśmy wszyscy z pokoi i poszliśmy na halę. Trwały jeszcze próby. Nagle kolej próby przyszła na Michała. Śpiewał piosenkę "Nie wiem". Patrzyłam jak śpiewał, trochę za nim tęsknię. Lecz nie mogę mu wybaczyć tego, że mnie uderzył. Rozumiem gdyby to był 1 raz i w policzek ale przez niego byłam w szpitalu! Mimo tego i tak mi go brakuje. Nagle z zamyśleń wyrwał mnie głos Remka.
-Halo Niki żyjesz?
-A.. Ee.. Mówiłeś coś?
-Pytałem się czy coś się stało.
-Nie nic.
-Niki przecież widzę. Tęsknisz za nim prawda?
PP Remka
Była kolej Michała na piosenkę "Nie wiem" nagle zobaczyłem gdy Niki patrzyła się na niego.
-Hej Nikuś. Coś się stało? - Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
-Halo Niki żyjesz?
-A.. Ee.. Mówiłeś coś? - dopiero teraz otrzymałem swoją odpowiedź.
-Pytałem czy coś się stało.
-Nie nic. - Widać było w jej oczach, że kłamała.
-Niki przecież widzę. Tęsknisz za nim prawda?
-Ja? J.. a.. Ja za nim nie tęsknię. Co ci strzeliło do głowy. - Nie uwierzyłem jej.
-Jeśli powiesz mi to prosto w oczy to ci uwierzę. - popatrzyła mi w oczy i powiedziała:
-Ja.. Z.. a.. Nim nie tęs.. - w tym momencie upuściła głowę i powiedziałapowiedziała - Dobra Remi masz mnie. Tak tęsknię za nim. Chciałabym się z nim przyjaźnić ale nic więcej. Dobra zdradę mu mogłam wybaczyć. Ale on mnie uderzył i to nie raz więc tak łatwo mu nie wybaczę chyba, że mnie ktoś przekona, żeby dać mu szansę.
-No to może teraz damy mu tą szansę bo właśnie do nas idzie a ja też za nim tęsknię..
PP Michała
-Cześć Remi.. Cześć Nikola..
-Cześć Michał. Chcielibyśmy ci coś z Remkiem powiedzieć. - powiedziała Nikola.
-Co takiego? -
-No my stary dajemy Ci jeszcze jedną szansę. Oczywiście jeśli chcesz. - teraz odezwał się Remek. Myślałem, że sobie ze mnie żartują.
-A..ale na serio?
-No tak - powiedziała Niki i lekko się uśmiechnęła.
-Jezu jak się cieszę! - przytuliłem Nikole,a potem miśka z Remkiem.-Nikola możemy porozmawiać?
-Jasne. - powiedziała po czym wyszliśmy na korytarz na którym nikogo nie było.
-Chciałbym cie jeszcze raz przeprosić za to z Martyną.. Nie wiem dlaczego to zrobiłem.. I przepraszam za to, że Cię uderzyłem. Ale myślę, że czas ci o tym powiedzieć.
PP Niki
-O co chodzi Mich? - powiedziałam z zaniepokojeniem.
-No bo wiesz chodzi o to, że gdy zerwaliśmy no to ja cie tak cholernie kochałem i poprostu.. Nie radziłem sobie z tym. - podwinął rękaw po czym ujrzałam chyba z 5 kresek na szczęście nie głębokię. - Ale to nie wszystko - jak to. To coś jeszcze? No nie.. - No więc jak mówiłem nie radziłem sobie z tym. Wiec zacząłem brać narkotyki dlatego mnie tam poniosło. Przepraszam. - widziałam jak jego oczy się zaszkliły. Nagle usłyszałam głos. Nie był to głos ani Remka ani Micha. Był to głos z angielskim akcentem.
-Cześć Niki. A co wy tu? Czemu ty go przytulasz? - powiedział Stuu.
-Stuu my z Remkiem postanowiliśmy dać Michu drugą szansę.
-No to się cieszę. Ale stary nie rób tak więcej. Zgoda?
-Zgoda - powiedział Michu i się uśmiechnął. - poza tym gratuluję Niki. Już 500k subów!
-Dzięki Michał - powiedziałam i uśmiechnęłam się. Razem z gimbusem (:p xd) i anglikiem wróciliśmy na halę. Po chwili rozpoczął się Meet Up 2015! Pierwszy wyszedł na scenę Remek i Stuu. Przywitali się chwilę pogadali i wg. Potem na scenę weszła oczywiście Sylwia Przybysz. Która śpiewała m.in. ,, Plan", "Turn the page" i inne jej piosenki. Potem miało być Q&A dla youtuberów. Byłam tam ja, Remek, Michu, Olciak, JD, Smav i Fakiś.
-Więc kto chce zadać pytanie? - odezwał się Stuu.
-Ja!!-ktoś krzyknął. - Dlaczego Multi nie jesteś z Niki?
-Em..No bo.. Czy możemy ominąć to pytanie?
-Jasne - powiedział Stuu i pytał dalej. Późniejsze pytania były fajne ale ostatnie nie.
-Dlaczego juz miesiąc nie było filmu z Twoja mamą Niki? - i w tym momencie poleciała mi łza.
PP Remka
Nie spodziewałem, że padnie pytanie o mamę Niki. Wiem, że było jej z tym ciężko. Widziałem jak poleciała jej łza po policzku. Michu widocznie też. Spojrzeli my na siebie z Michałem i kiwnęliśmy głową Stuu także. Wiec chodziło o to, że Michu i Stuu odciągną jakoś od tego tematu i zakończą Q&A a ja wyprowadzę Niki. Gdy Stuu i Michu zaczęli to wszyscy zeszliśmy ze sceny. Niki była spokojniejsza. Przytuliła mnie i powiedziała:
-Dziękuję.
-Nie ma za co księżniczko. Zresztą to tęs zasługa Michu i Stuu. Nagle podbiegli JD (Jaś) i Smav.
-Nikuś jak się trzymasz? - powiedział JD po czym ją przytulił.
-Już dobrze - powiedziała i wymusiła lekki uśmiech. Później nastąpił czas do sprzedawania koszulek. Ja, Niki, Dezy, Stuu i Michu mieliśmy stoiska obok siebie wiec mogliśmy rozmawiać. Potem znowu weszliśmy na scenę. Ja, Niki, Michu i Stuu mieliśmy się pożegnać gdy nagle..-----------------------------------
967 słów - nie licząc tego wiem mało xd. Niestety ale nie długo książka się zakończy. Ale będzie 2 część! Jeśli się spodobało ocen, skomentuj i zaobserwuj mój kanał! Jeszcze raz dzięki i cześć!