P.o.v Sanna
Ik word wakker. Het eerste wat ik denk is: Waar is Rico. Ik kijk rond in de kamer. Waar lig ik? Ik zie geen Rico, maar Samuel. Ik lig op zijn schoot. Hij aait over mijn hoofd.
Aan de ene kant vind ik dit prettig, maar aan de andere kant heb ik geen zin in Samuel. Het kost me veel moeite om wat te zeggen.
'Rustig maar Rico is weg.' Daarom zit hij dus hier alleen, omdat Rico er niet is anders was hij er niet, lafaard.
'Ik zit fout dat weet ik, maar daar hebben we het later nog wel over. Hoe is het met je hoofd?' Vraagt Samuel. 'Pijn....' Kan ik net uitbrengen. 'Het was ook een aardige klap.' Ik knik. 'Toen Rico weg ging heb ik je op bed gelegd, je hoofd heeft gekoeld met een ijspack en een washand.' Zegt Samuel. Wel lief van hem. Beetje jammer dat hij dat pas deed toen Rico weg was en niet gelijk.*een uurtje later*
'Sorry.' Zegt Samuel. 'Daar maak je het niet mee goed. 'Zeg ik. Mijn hoofd bonkt al minder. De pijn is nog niet weg. 'Dat weet ik.' 'Mooi.' Het is even stil. 'Wat gaan ze hier met mij doen ,Sam?' Samuel slaat zijn ogen neer. 'Ik denk dat het beter is als je daar zelf achter komt.' 'Nee, ik wil het nu van JOU horen.' 'Zeker?' Vraagt hij. Ik knik. 'Ze gaan je dwingen om dingen te doen net als vanmiddag bij Rico, maar dan met verschillende mannen....' 'Godver Sam waarom heb je me hier naar toe gebracht!?' Ik barst in huilen uit. Samuel trekt me tegen zich aan. 'Sorry sorry echt sorry.' 'Wat heb ik daar aan.....' 'Niks...' 'Nee inderdaad.' 'Ik maak het goed.' 'Dit is niet goed te maken.' 'San alsjeblieft....'
Ik hoor gesnik. 'Sam huil je nou?' 'Nee....' Er valt en traan op het bed. 'Sam ik zie het toch.' 'Je mag me niet zien huilen.' 'Waarom niet.' 'Omdat ik het niet verdien om te huilen, jij wel.'
Ik weet even niet wat ik moet zeggen.
'San ik ga weer, straks komt Rico weer thuis.'zegt Samuel. 'Heel laf.' Zeg ik. 'Wat, hoezo?' 'Als Rico er niet is kom je en je gaat snel weer weg als hij thuis komt.' 'Ja wat moet ik anders.' 'Laten merken dat je er voor me bent!' 'Sanna als ik dat doe zit ik vlink in de problemen!' 'Waarom, vertel mij dan waarom!' Ik hoor de deur beneden open gaan. 'Dat ga ik je vertellen echt, maar niet nu.' Samuel wil naar buiten lopen. 'Sam?' Zeg ik. Samuel draaid zich om. 'Hoelang zit ik hier nog?' 'Dat weet ik niet.....' Hij loopt mijn kamer uit en doet hem opslot.
JE LEEST
Onverwacht
FanfictionSanna is een stil meisje. Haar broer is juist het omgedraaide hij straalt op het podium als acteur. Sanna zit vaak op haar kamer muziek te luisteren, lezen of tv te kijken. op een dag gebeurt er wat wat niemand had verwacht en had zien aankomen. W...