10

199 6 0
                                    

P.o.v Kaj

Vanochtend heeft Samuel mij om half negen opgehaald.
Samuel rijdt richting het eerst prostituee. Samuel weet er vijf. We hopen dat Sanna in een van die vijf zit. 'Waar heb je vannacht geslapen?' Vraag ik. 'In de auto.' 'In de auto?!' 'Ja ik ga niet terug naar Rico en zijn vriendjes.' 'En je familie.' 'Die willen me niet meer zien.' Ik schrik er van. Ik wist wel dat Samuel stom bezig was maar ik wist niet dat het zo erg was

We rijden door een hek. Er staat een soort fabriek. Heel groot.
'Hier is het.' Zegt Samuel. 'Oké.' 'Kom we gaan binnen kijken.' Samuel stapt de auto uit en loopt naar de deur waarmee je de fabriek in kan. Ik loop snel achter hem aan. Samuel trekt aan de deur. De deur is dicht. 'Naast de deur.' Wijs ik. Er hangt een kastje waar je denk iets voor moet houden. 'We komen nooit binnen.' Zeg ik. Samuel pakt iets uit zijn portemonnee. Je hoort klik en dan gaat de deur open. 'Zeg nooit nooit.' Lacht Samuel. 'Uuhh... hoe deed je dat?' Vraag ik. Samuel laat een pasje zien. 'Ik heb van Rico een pasje gekregen, zodat ik overal naar binnen kan en dat is voor nu wel handig.' Ik moet lachen.
We lopen naar binnen. Er is een bali maar er zit niemand. 'Das makkelijk.' Zegt Samuel en er lopen door. We komen in een lange gang met allemaal deuren. 'Achter die deuren zitten meisje die voor hun werk of voor Rico met mannen naar bed gaan en weet ik allemaal. Ik wil het niet eens weten.' Vertelt Samuel. 'Zit Sanna daar ook achter en moet dat doen?' Vraag ik. 'Als Rico haar naar een van deze plekken heeft gebracht ben ik bang van wel.' Ik slik. Mijn zusje die verplicht met mannen naar bed moet. Ik wil er niet aan denken...

'Maar hoe weten of Sanna achter een van die deuren zit?' Vraag ik. 'De deuren langs gaan.' 'Ja en wat als er nou precies iemand bezig is...' 'Kijk.' Samuel wijst naar een bord met allemaal cijfers er op. 'Hier staan alle kamer nummers en als iemand naar kamer 2 gaat schuift hij het bordje naar bezet.' Samuel laat het zien. 'Ooww.' 'Dus jij gaat hier bij de bord staan en zegt welke kamer ik moet nemen zet het bordje van de kamers op bezet en zo door tot we alle kamers hebben gehad.' 'Oke is goed, begin maar met kamer 1.' Zeg ik en schuif het bordje op bezet. Samuel loop de kamer in. Als hij er uit komt schut hij zijn hoofd. '3.' Roep ik. Samuel loopt langs kamer 2 en loopt er lachend langs. Zo gaan we door.

Als Samuel in kamer 23 is voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om. Achter me staat een mevrouw. 'Wat moet dat hier?' Vraagt ze streng. Kut wat moet ik zeggen.

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu