7

213 7 0
                                    

P.o.v Sanna

Ik zit hier nu al een week. Ik weet nu al dat deze week de ergste week is van heel mijn leven. Ik weet niet eens meer hoeveel verschillende mannen ik heb gezien en heb gevoeld.
Als Rico mijn kamer in kwam wist ik al dat het foute boel was. Rico bracht mij dan naar een pand elke dag een ander. Een keer heb ik dezelfde plek gehad. Daar werd ik naar een kamer gebracht. Voor ik de kamer in ging werd ik toegesproken dat ik niet mocht gillen, moest doen wat de klant zei en dat ik me volwassen moest gedragen. Je wilt niet weten wat er allemaal in de kamer gebeurde. Toen de klant klaar was ging ik weer samen met Rico naar huis. Daar werd ik weer op mijn kamer opgesloten. Ik heb daar alleen een bed en een stoel, geen douch wasbak of wc. Gelukkig kan ik Rico wel roepen om naar de wc te gaan. Als de jongens gaan eten krijg ik hun restjes, soms niks omdat ze alles al op hebben. Beter iets dan niets. Het is niet echt een fijn hotel. Wat je een hotel kan noemen. Niemand zou het boeken.

Samuel komt mijn kamer in lopen. 'Is Rico weg?'vraag ik. 'San serieus.' 'Ja, je komt alleen als hij er niet is.' 'Hij is er gewoon.' 'Ook voor het eerst, wat was je smoes?' 'Ik zei dat ik naar jou ging om je wat drinken te brengen.' 'Oké.' 'Sanna ik heb er over nagedacht over wat je zei.' 'Over waarom je dit doet.' Samuel knikt. 'En?' 'Ik wil er mee stoppen.' 'Gelukkig maar.' 'Ik moet alleen nog een plan bedenken om hier weg te komen.' 'Alleen of samen met mij.' Vraag ik. 'Alleen.' Zegt Samuel. 'Nee natuurlijk niet, ik neem jou mee!' 'Ik schrok al.' Samuel komt naast mij zitten en trekt me in een knuffel. 'Door jou heb ik dit ingezien. Als jij niks hadden gezegd dan...' 'Dan hadden een van die andere meiden je wel overgehaald.' 'Zie nou niet steeds het negatieve. Ik ben heel blij dat ik jou heb ontmoet die andere meiden boeiden me niks, maar jij boeit mij heel erg veel!' Het is stil. 'Ik ga er voor zorgen dat jij hier weg komt, want het is ook mijn schuld dat jij hier bent.' Zegt Samuel. 'Sam waar blijf je!?'roept Rico. 'Kut...Ik kom zit op de wc!' 'Bij Sanna?!' 'Nee!' 'Het zal wel!'
'Sorry Sanna, ik moet gaan het komt goed ik beloof het.' Ik knik. Eerst zien dan geloven denk ik.

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu