P.o.v Sanna
Ik loop naar binnen.'Hallo Sanna ik ben Bart.' Zegt de politieagent. Naast hem zit een vrouw. 'Hallo ik ben Jami en ik ben een psycholoog. ' 'Hallo.' Zeg ik en geef haar een hand. 'Ik heb je broer net gesproken en nu ga ik jou wat vragen stellen.' Zegt Bart. 'Oke is goed.' 'Ik wil dat je als eerst heel het verhaal verteld. Ik weet het al een beetje, maar dan weet Jami het ook. Waarschijnlijk ga je een tijdje met Jami praten over wat er allemaal is gebeurt.' 'Oke.' Ik vertel dan heel mijn verhaal.
'Best heftig allemaal.' Zegt Jami. 'Jaa maar er zijn meiden die er veel langer dan mij zitten.' 'Ja dat klopt, maar het blijft altijd heftig. Je praat er wel heel makkelijk over.' Zegt Jami. 'Dat komt omdat ik het al paar keer heb vertel en toen ik daar zat waren er meiden die ervan veel langer zaten. Ik heb dus heel erg geluk gehad.' 'Je ziet het positieve in.' Zegt Jami. Ik knik. Bart en Jami stellen nog wat vragen en we maken nog een afspraak om te praten. Kaj heeft ons telefoonnummer en adres al gegeven zodat ze kunnen bellen als ze Rico hebben gevonden en als hij vast zit. Bart vertelde dat ze gelijk mee aan de slag gaan om Rico te pakken. Dat luchte me wel heel erg op. Ik bedank Bart en Jami en loop dan buiten. Kaj zit op me te wachten. 'En hoe ging het bij jou?' Vraagt hij. 'Heel goed. Jami een psycholoog zat er bij en ze was heel lief.' 'Ja ze zat er bij mij ook bij. Heel aardig.' 'Ik ben wel heel erg opgelucht.' 'Ik ook. Ik ben blij dat we dit hebben gedaan. Dankje!' Kaj geeft me een knuffel en dan gaan we naar huis.
'Waar waren jullie?' Vraagt Samuel als we thuis komen om twaalf uur. 'We zijn naar het politiebureau geweest.' Zegt Kaj. 'Waarom?' 'Rico.' Zeg ik. 'Heb je mijn naam genoemd!?' Vraagt Samuel. 'Natuurlijk niet.' Ik ren op hem af en geef hem en knuffel. 'Het luchte ons heel erg op.' Zeg ik. 'Dan is het goed. Gaan ze er achter aan?' 'Jaa gelijk.' 'Ik hoop dat hij wordt gepakt, want ik schrok wel heel erg laatst toen hij achter ons aan zat.' Zegt Samuel. 'Ik schrok ook.' Zeg ik 'Wij hopen dat hij snel gepakt word.' Zegt Kaj. 'Trouwens ik heb iets voor je geregeld Sam.' Zeg ik. Samuel kijkt me vragend aan. 'Ik zeg niks maar zorg dat je vanmiddag om drie uur thuis bent.' Zeg ik en loop dan lachend naar boven.
JE LEEST
Onverwacht
FanfictionSanna is een stil meisje. Haar broer is juist het omgedraaide hij straalt op het podium als acteur. Sanna zit vaak op haar kamer muziek te luisteren, lezen of tv te kijken. op een dag gebeurt er wat wat niemand had verwacht en had zien aankomen. W...