P.o.v Sanna
'Ben ik zo lelijk.' Lacht Samuel. Hij komt onder de douche staan. 'Nee.' Lach ik. 'Ik schrok even omdat de moment terug kwamen in mijn hoofd.' 'Snap ik en dat is ook logisch.' Samuel doet zijn armen om me heen en ik om hem en mijn hoofd op zijn borst. We staan zo een kwartier onder de douche. Ik stap uit de douchecabine en droog me af. In mijn kamer kleed ik me aan. Joggingbroek met een shirt van Samuel. Die zitten zo lekker, omdat ze lang zijn. Samuel is ondertussen ook onder de douche vandaan. Het is half negen. Ik loop naar beneden om wat drinken te pakken en fruit. Ik geef mijn moeder een kus. Kaj is er weer niet, vast naar zijn vrienden of vriendin misschien wel......
'Sanna wil jij Lilly zo even uit laten.' Vraagt mij moeder. 'Ja is goed, ik breng dit eerst even naar boven.' 'Oké. '
Ik zet het op mijn kamer. Samuel komt binnen lopen ook in zijn joggingbroek en een shirt. 'Ik heb ook wat te drinken voor jou gepakt.' Zeg ik. 'Lekker.' 'Mijn moeder vroeg of ik Lilly even wou uitlaten. Ga je mee?' 'Ja is goed.' We lopen naar beneden. We Trekken onze jas en schoenen aan. Ik pak Lilly haar riem en maak hem aan haar vast. We lopen naar het park. 'Hier hebben we elkaar ontmoet. ' zegt Samuel als we bij het bankje komen. 'Jaa.' Ik geef hem een knuffel. 'Nu is het wel beter.' 'Zeker.' Zegt Samuel. 'Maar toen vond ik je al wel leuk, maar niet zo leuk als nu.' Zegt Samuel. Samen lopen we veder.Als we thuis komen vraagt Samuel: ' Zetten we een filmpje aan?' 'Goed idee.' 'Welke?' Vraag ik. 'Ik zou als ik jou was zelf kiezen.' Lacht Samuel. 'Haha misschien slim ja.' Ik kijk bij de films. Ik mag kiezen nou dan kies ik een leuke film voor Samuel..... Ik stop de film in de dvd speler en ga bij Samuel op het bed zitten/liggen. Als de film begint zegt Samuel. 'Nee niet Toscaanse bruiloft.' Ik moet lachen. 'Ja had je me maar niet moeten laten kiezen.' Toch kijken we naar de film en moet Samuel af en toe wel lachen. Na de film gaan we slapen. Samuel blijft weer bij mij slapen. Lekker war en veilig. 'Weltruste babe.'zegr Samuel. 'Weltruste love.' Zeg ik. We geven elkaar een kus en gaan dan slapen.
JE LEEST
Onverwacht
FanfictionSanna is een stil meisje. Haar broer is juist het omgedraaide hij straalt op het podium als acteur. Sanna zit vaak op haar kamer muziek te luisteren, lezen of tv te kijken. op een dag gebeurt er wat wat niemand had verwacht en had zien aankomen. W...