32

139 5 0
                                    

P.o.v Sanna

We rijden naar het huis van Marleen Mirthe en Tom de vader van Samuel.
Samuel is zenuwachtig maar wil hem ook heel graag zien.
Na de huilbui van net heb ik me gedoucht omgekleed make-up op gedaan en me haar gedaan en toen gingen met de auto van mijn moeder naar Zaandam.

'Dit is toch hun nieuwe huis?' Vraag ik. 'Jaa ze wonen er nu een jaar.' 'Nog niet heel lang.' 'Nee klopt een half jaar later toen ik uit huis ging.' We rijden een straat in met allemaal vrijstaande huizen. 'Wooh ze wonen wel ruim.' 'Zeg dat wel.' Zegt Samuel. Hij parkeert hem voor nummer 22. We stappen uit en lopen hand in hand naar de deur. Samuel drukt op de bel. De deur word open gedaan door Mirthe. 'Hee zussie.' Zegt Samuel en geeft haar een knuffel. Ik geef haar ook een knuffel en we lopen naar binnen. 'Papa zit in de woonkamer.' Zegt Mirthe. Samuel en ik lopen de kamer in. Heel groot en modern. In een van de stoelen zit een man die als twee druppels water op Samuel lijkt. Echt de oudere Samuel. 'Pap.' Zegt Samuel. De man kijkt op van zijn krant. 'Samuel!' Hij staat op uit zijn stoel en loopt naar Samuel toe. 'Jongen wat ben je groot geworden!' 'Wat ben je veranderd.' Zegt Samuel. 'Vind je?' ' Je moet je echt scheren pap.' Zegt Mirthe. 'Bedankt schat.' Lacht Tom.  'Misschien komt het wel door die baard.' Zegt Samuel. 'Haha kan best.' 'En je bent gespierd.' 'Jij ook.' Lacht Tom. 'Pap dit is Sanna mijn vriendin.' 'Hallo Sanna.' Tom geeft mij een hand. 'Hallo Meneer.' 'Zeg maar Tom.' 'Haha oke Tom.' 'Heb je goed gedaan jongen.' Ik moet lachen. 'Weet ik toch.'  Dan gaat mijn telefoon af. Kaj. 'Sorry deze moet ik even nemen.' Zeg ik. Samuel kijkt me aan. 'Kaj.' Zeg ik. 'Oow is goed.' Ik loop de gang in.

Ik: heyy met mij
Kaj: heyy
Ik: gaat het goed
Kaj: super goed!!
Ik: wat ben je vrolijk zeg
Kqj: RICO EN ZIJN VRIENDJES ZIJN GEPAKT!
Ik: Omg Kaj!!
Kaj: precies nu jij bij die familie bent, hoe toevallig
Ik: zeker toevallig. Aawh wat ben ik opgelucht eindelijk weer alleen over straat!
Kaj: Bart belde mij en je had mijn reactie moeten zien
Ik: hahaha die had ik wel willen zien
Kaj: nou vertel jij daar het goede nieuws dan koop ik lekker dingen voor vanavond om het te vieren!
Ik: ga ik doen!
Kaj: doegg!
Ik: doegg!

'Ha Sanna!' Marleen is net binnen gekomen Ze heeft mij een kus. 'Wat zie je er blij uit.' Zegt Marleen.
'Ja klopt omdat Rico is gepakt!' Roep ik en vlieg Samuel om de zijn hals. 'Serieus!?' 'Serieus! Kaj belde er net over!' 'Eindelijk!!' 'He het is wel je broer he.' Zegt Tom. 'Rico is echt een vies mannetje geworden pap.' 'Ja?' 'Jaa.' 'Als ik hem ga opzoeken in de gevangenis zal ik een hartig woordje met hem praten!' 'Goed idee.' Lacht Samuel.

Om twee uur smiddags gaan we weer naar huis. Samuel heeft heerlijk met zijn vader kunnen bij praten. Ik heb het gezellig gehad met Mirthe en Marleen en ook met Tom en Samuel natuurlijk maar die waren voornamelijk samen aan het praten.
Nu gaan we naar huis.

'Wat ben ik opgelucht dat Rico is opgepakt.' Zeg ik als we in de auto zitten. 'Snap ik. Ik ook zeker omdat Kaj er mee was gestopt had ik verwacht dat hij jou zou komen halen.' 'Gelukkig is dat niet gebeurd. ' zeg ik. 'Gelukkig niet inderdaad.' Zegt Samuel. Hij geeft mij een kus en we rijden naar huis.

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu