21

138 6 0
                                    

P.o.v Sanna

Een maand later

Het leven gaat gewoon door. Ik moet weer naar school en dat gaat goed. Ik heb vriendinnen gemaakt en met mijn cijfers gaat het ook goed. Ik ga nu niet met tegenzin naar school. Ookal blijft het nog steeds niet super leuk. Samuel heeft zich ook aangemeld op een school in Amsterdam en is aangenomen! Hij is er erg blij mee en gaat zijn best doen. Hij is klaar met zijn oude leven en wil op nieuw beginnen. Mijn moeder is ook weer elke dag aan het werk. Dat vind ik wel fijn iedereen is weer aan het gewone leven begonnen. Het enige wat ik niet een fijn gevoel vind is dat mijn vader nog steeds niet terug is en de politie wil niks zeggen waar hij is en wanneer hij weer terug komt. Kaj is ook de heletijd weg en als ik vraag waar hij naar toe was wordt hij of boos of zegt hij  "Wat gaat jou dat aan." Ik vraag dan expres niet veder, want ik weet dat we dan ruzie gaan krijgen en daar heb ik geen zin in.

Ik ben net uit school het is half vier. Samuel is om vier uur uit dus zal om half vijf sowieso thuis zijn. Ik ga even wat huiswerk maken en al vast het eten klaar zetten.

Kwart over vier gaat de deur open. 'Heey schat.' Samuel komt binnnen en geeft mij een kus. 'Heyy, hoe was je dag?' Vraag ik. 'Erg leuk. Ik heb er een goed gevoel over.' 'Mooii.' 'Zeker. Is je moeder of Kaj nog niet thuis?' 'Nee me moeder komt denk om zes uur en Kaj geen idee waar die al die tijd is.' Samuel is stil. 'Jij weet waar hij is he.' Samuel kijkt me aan. 'Sam?' 'Ik kan niet meer tegen je liegen...' 'Gelukkig maar. Waar is hij Sam?' 'Beloof niks tegen hem te zeggen.' 'Doe ik niet.' 'Hij is bij Rico...'

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu