11

186 7 0
                                    

P.o.v Kaj

'Uuh ik wacht op mijn broer.' Verzin ik snel. 'Oké en in welke kamer zou hij dan moeten zitten?' 'Kamer 23.' 'En jij?' 'Ik?' 'Ja welke kamer heb jij net gehad?' Vraagt de vrouw. 'Ow.....ik heb kamer uuh 14 .' 'Oke dan gaan we even langs kamer 14.' Kut waarom zeg ik niet gewoon dat ik alleen maar wacht op Samuel! Ik vind dit nu al weer een stom idee dat ik bij het bord moest blijven staan. De vrouw duwt mij richting kamer 14. Ik zie dat Samuel uit kamer 23 komt lopen. Snel duikt hij weer weg als hij de vrouw ziet. 'Zo even kijk wat ze van je vond.' Zegt de vrouw. Ik slik. Ze doet de deur open. 'Ah Maria, je hebt net en klant gehad hoor ik.' Maria kijkt de vrouw raar aan. Ik porbeer haar aandacht te krijgen zodat ze zegt dat ze inderdaad net heeft gehad. Maar ze ziet het niet. 'Uuh niet dat ik weet.' Zegt Maria. Kut... 'Wat gek deze jonge man zegt van wel.' Maria kijkt mij arrogant aan. 'Nou das gek.' Zeg ik. De vrouw kijkt me vragend aan. 'Heb ik gezegt dat ik het al heb gedaan. Nou dat klopt niet ik was het nog van plan.' Verzin ik snel. De vrouw kijkt me raar aan. 'Het zal wel nou veel plezier en geniet er van.' Ik krijg de rilling over heel mijn leef als ze dat zegt. De vrouw doet de kamerdeur dicht. Maria gaat op bed liggen. 'Oke wat wil je seks afgetrokken worden of...' vraagt ze. 'Ik hoef niks!' Sis ik. 'Maar je zegt net.' 'Ik kom hier niet voor ik ben hier voor heel wat anders nou hopelijk heb je vandaag nog een goeie klant doei.' En ik loop de deur uit. Dit was dus echt een hoer en niet iemand die wordt gedwongen. Als ik de kamer deur dicht doe staat Samuel al in de gang. 'Dat scheelde niks of we waren er bij.' Zeg ik. 'Je hebt het goed op gelost.' 'Gelukkig wel.' 'Kaj we zijn er bijna, nog 27 kamers kom op.' Zegt Samuel. '27...' 'Ja snel dan zijn we zijn klaar en kunnen we naar de volgende.' Ik zucht. 'Kom op Kaj doe het voor Sanna.' 'Oke...kamer 24.'

'Eindelijk we zijn klaar!' Roep ik als we buiten zijn. 'Nee... we moeten nog vier prostituees....' 'Misschien zit Sanna wel in die hierna.' 'We zullen zien Kaj, maar Rico is slim.' 'Ja vast...'
We stappen de auto in en rijden naar de volgende plek.

Het volgende prostituee is een klein gebouw gewoon in de stad. We doen het weer op de zelfde manier alleen zonder een bord en gewoon binnen stappen.

Als we weer in de auto zitten zegt Samuel: 'Ik denk dat het beter is als we morgen veder gaan het is nu al half zeven.' Ik knik. 'Ik snap dat je veder wilt om je zusje te vinden, maar laten we morgen veder gaan dan zijn we weer wat actiever.' 'Je hebt gelijk, maar waar ga je slapen?' 'Geen idee..' 'Kom maar bij ons, me moeder zal het ook leuk vinden.' 'Zeker?' 'Ik heb gezien dat je bent veranderd en dat me zusje veel voor je betekend. Ookal kan ik je nog niet helemaal vertrouwen, maar dat wil ik graag wel kunnen.' 'Thanks Kaj, ik zal je laten merken dat je me kan vertrouwen.' 'Ik hoop het voor je.'
We geven elkaar een bro hug en rijden dan naar mijn huis.

Thuis aangekomen heeft mijn moeder lekker gekookt. Onder het eten praat ze honderd uit over vanalles en vooral dat ze zo blij is dat wij weer vrienden zijn.

Om half tien leg ik voor Samuel een matras in mijn kamer en ik leg wat schone kleren voor hem zodat hij kan douchen. 'Bedankt Kaj heel erg bedankt dat je dit allemaal voor me doet.' 'Ik moet wel het zonder jou krijg ik me zusje helemaal niet terug.' Samuel moet lachen en loopt de douch in. Als we dan allebei in bed liggen is het net als vroeger......

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu