23

135 4 0
                                    

P.o.v Sanna

'Zo makkelijk gaat dat niet....' Zegt Kaj. 'Kaj ik weet dat ze mij dan terug willen, maar ik wil dat je mij vertrouwt en er mee stopt of wil je nog meer meiden pijn doen?' 'Stoppen....' 'Stop er dan mee!' 'Sanna ze mogen jou niet weer meenemen!' 'Kaj dat gebeurt niet!' 'Oh nee we zullen zien!' 'Dus je stopt er mee?' 'Als jij het zo graag wilt en ook zo graag terug naar dat huis wil.' 'Ik wil helemaal niet terug, maar ik wil dat je stopt met dit vieze werk!' 'Als ik stop komen ze me op zoeken en nemen ze jou mee en mij schieten ze neer.' 'Dan gaan we naar de politie.' 'Ja dat helpt.' 'Jaa dat helpt.' 'Oké ik stop er mee, maar we gaan niet gelijk naar de politie. Ik zeg eerst wel dat ik ziek ben.' 'Kaj als je maar belooft dat je er morgen er niet heen gaat.' Zeg ik. 'Jaa echt ik beloof het. Als jij mij beloofd dat je de rest van de week nergens heen gaat ALLEEN!' 'Oke.' 'En je gaat het goed maken met Samuel.' Zegt Kaj. 'Hoezo?' 'Omdat je hem hebt beledigd.' 'Ik sprak de waarheid.' 'Jezus San je bent echt veranderd.' 'Begin jij ook al!' 'Ja sorry hoor, maar ik vind dat je het goed moet maken. Sam is toch verander je converteert hem met iets waar hij heel erg spijt van heeft.' 'Je hebt gelijk....' 'Dat weet ik.' 'Mooi.' Lach ik. 'Je kan weer lachen gelukkig.' 'Je gaat hem eerst bellen en anders gaan wij hem SAMEN zoeken.' Ik knik. Ik pak mijn telefoon en bel Samuel.

'Voicemail....' Zeg ik. 'Kom.' Kaj trekt zijn jas aan en pakt de sleutels van zijn scooter. Ik trek ook mijn jas aan en loop achter Kaj aan. Kaj pakt zijn scooter ik ga achterop zitten en we rijden weg.
'Weet jij waar Sam kan zijn?' Vraagt Kaj. 'Bij Rico.' 'SAN natuurlijk niet!' 'Het park en anders weet ik het niet.' 'Dan rijden we eerst naar het park.' Zegt Kaj. Kaj rijdt naar het park.

In het park rijd Kaj een rondje. 'Ik zie hem niet hoor San.' zegt Kaj. We rijden veder. 'Kaj daar!' Ik wijs naar een bankje waar twee jongens zitten. 'Ik denk dat dat Sam is.' we rijden er naar toe. Ik stap van de scooter. 'SAM!'

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu