P.o.v Sanna
Zes jaar later
'Gaya!' Zeg ik. Ze komt naar me toe lopen. 'We gaan naar Emma. 'Zeg ik. 'Emma.' Zegt ze blij. 'Bij Emma spelen .' Zeg ik. Ik trek haar jas aan en pak haar tasje. Ik loop naar de woonkamer. 'Sam ik ga Gaya naar het kinderdagverblijf brengen Emma werkt er vandaag.' 'Ik breng haar wel lieverd blijf jij bij Boy.' 'Wil je dat dan?' 'Tuurlijk. Vanmiddag heb ik een meeting met de boys ga je dan mee met Boy?' 'Ja is goed.' 'Maar ik breng eerst Gaya.' 'Graag.' Hij geeft me een kus. Gaya komt naar me toe en geeft me ook een kus. Samuel loopt dan met Gaya naar buiten.
Dit is nu mijn leven. Zes jaar later. Ik ben nu 22 jaar. Ik heb twee kinderen. Gaya van 2 en Boy van twee maanden. Samen met Samuel en onze kinderen wonen we in een appartement. Samuel zit in een boyband B-Brave ik help hun ook met plannen en optredens regelen. Het gaat hartstikke goed. Samuel kan zijn werk goed combineren zodat hij ook nog tijd heeft voor mij en de kinderen. We zijn nog steeds heel gelukkig samen. Kaj en Esmee zijn ook nog samen. Kaj zit ook met Samuel in de B-Brave. Kaj heeft zelf ook een zoontje Remon. Vernoemd naar onze vader. Regelmatig ga ik naar het graf ik leg er bloemen neer en vertel wat er allemaal is gebeurt ook heb ik er foto's van zijn kleinkinderen bijgelegd. Hij zal er blij mee zijn en vooral heel trost. Samuel gaat ook regelmatig naar zijn moeder, zusje en vader. Mirthe komt ook vaak hier om met Gaya of Boy te spelen. Rico is ook weer vrij en woont bij zijn ouders zodat ze hem in de gaten kunnen houden. Hij heeft een vriendin en ze is heel lief en helpt hem goed net als ik met Samuel deed toen. Samuel vind het moeilijk om hem te zien net als ik, maar het gaat steeds beter. Rico heeft zijn excuses aan mij geboden. Dat vind ik erg aardig van hem, maar ik wil hem niet te vaak zien want ik krijg nog steeds nare gevoelens en gedachtens en dat weten Samuel zijn ouder en Rico zelf gelukkig ook en ze snappen het ook.
Ik heb niks meer te klagen over mijn leven!Dit was alweer een boek. Niet heel lang, maar hopelijk vonden jullie hem wel leuk! Laat het weten in de reacties!
JE LEEST
Onverwacht
FanfictionSanna is een stil meisje. Haar broer is juist het omgedraaide hij straalt op het podium als acteur. Sanna zit vaak op haar kamer muziek te luisteren, lezen of tv te kijken. op een dag gebeurt er wat wat niemand had verwacht en had zien aankomen. W...