"Osjećaj je izvanredan.."

195 23 20
                                    

"Što? Tvoj te otac nije želio pustiti u vojsku?" Luke me u nevjerici gledao.

Bol koja je svakom sekundom sve više obuzimala moje tijelo je nakratko zaustavila prepričavanje moje životne priče. Sad sam opet bila jadna, slaba, bez mog Bennyia.

"Au!" jauknula sam kad je doktor počeo čistiti ranu. Izgledalo je grozno. Nisam nikada mislila da će mi se ovo desiti, iako sam bila spremna na sve.

Drhtavim rukama sam obrisala par suza koje su klizile niz moje obraze, baš kad je Shane uletio u šator.

"Westy, hej, što se dogodilo?" rukama je prelazio preko mog obraza dok su mu oči bile usmjerene na moju ranu.

Zatvorio je oči i prodrmao glavom. Ne sažaljevaj me, molim te. Primila sam ga za ruku i nacrtala malen smiješak na svom licu. Moram bit jaka. On me ne smije vidjeti slabu. Jednostavno, ne smije.

"Bit' će sve u redu. Vidjet ćeš."

Kimnula sam glavom u znak potvrde. Znala sam da, kad bi izgovorila i jednu riječ, glas bi mi puknuo i kiša suza bi počela strahovitom brzinom padati niz moje obraze.

"Shane, West mi je baš pričala o prošlosti. Želiš slušati sa mnom?"

"Ne bi li se West trebala odmoriti?" Shane je upitnim pogledom pogledao Lukea, držeći čvrsto moju ruku.

"Ne, molim te. Ne želim odmarati. Obećala sam Lukeu da ću mu sve ispričati." ponovo sam se namjestila u neudobnom krevetu, duboko udahnula i odletjela nazad u prošlost.

(..)


Ujutro me probudio alarm koji je nasilno prekinuo moju vezu s krevetom. Nervozno sam ustala, trešući se od hladnoće. S prekriženim rukama na prsima, teturala sam do kupaonice. Pustila sam vodu da curi dok nije postala mlaka. Smrznutim rukama sam umila lice i obrisala ga mekim ručnikom. Spustivši ručnik, pogled mi je pao na osobu koja je stajala točno ispred mene. Ogledalo je davalo solidnu sliku te osobe. Kosa mi je bila dobra. Štoviše savršena.
Nisam nikada mogla zamislit kako izgleda kosa curama koje kažu da su uvijek raščupane ujutro. Možda raščupano? Možda. Kako god, moja je jutrom bila tip top.
Na brzinu sam svukla zelenu pidžamu i navukla svijetlo plave traperice i toplu majcu s natpisom 'Let's break the rules'.
Kosu sam počešljala i svezala u visoki, pravilan rep.

Mobitel se oglasio.

1 nova poruka na whatsappu

Srce mi je poskočilo kad sam vidla Benovo ime.
Naslonila sam se na kadu i brzo otvorila poruku.

Benny: Plavušo :) Hoćeš da dođem po tebe pa odemo skupa u školu?

Ispustila sam zvuk visokog C. Da, tako se ja smijem kad sam zbilja radosna. Čudno, znam.

Ja: Može, budi tu u pola osam.

Seen

Odjednom hladnoću nisam ni osjećala. Brzo sam se spustila u prizemlje, pojela nešto malo corn flakesa i navlačila timbice.
Vani je prehladno ovih dana. Jedva čekam da snijeg padne.

"West, ključevi?" okrenula sam se i ugledala Jess kako stoji s mojim ključevima od motora u ruci i njiše ih.

"Hvala, ali ne trebam. Idem s Benom." odgovorila sam dok su mi leptirići ispunili trbuh.

Bacila sam zadnji pogled na ogledalo, i bila donekle zadovoljna onime što vidim.
Stavila sam sivu kapu s coflekom i pozdravila Jess. Kladim se da je ostala stajati otvorenih ustiju. Neka. Ja sam sretna.

Gledala sam u maglovitu daljinu, slušajući zvuk motora koji je postajao sve glasniji i glasniji.
Konačno siva silueta se potpuno približila i jasno sam mogla vidjeti Benov lik. Siva, topla jakna prekrivala je široka i vjerujem, snažna ramena. Na rukama je imao crne rukavice, a noge su mu od hladnoće zaklanjale crne marte. Ništa neobično.

His Hero (FWC)Место, где живут истории. Откройте их для себя