20 facts about me

586 47 58
                                    

1 . Mrzim izazove xD Nikad nemam pojma šta da pišem, pogotovo kad vidim toliko dobro 'obavljenih'.
SweetyEvil je moj 'izazivač' i više je ne volim (šalim se)

2. ♥ Knjige; bilo kad, bilo gde, bilo kako

3. Ja sam medicinska sestra Nezaposlena Ofc. (Kladim se da niste to očekivali).I ako već ne znaš zovem se Jelena

4.Moj omiljeni lik ikad je Miloš Bikovic i 'udata' sam (kamo lepe sreće) za njega
(Duga priča. )

5. Obožavam crtani -'Anastasia' najviše zbog pesme "Unce upon December" .
-'Spirit' zbog Braina Adamsa.
-'Tangled' zbog Flina (logika)

6. Skroz naskroz obožavam 'Boyce Avenue', pogotovo njihovu pesmu "One Life", kao i cover "What makes you beautiful"(1d), i "fast car" (nemam pojma ko je originalno peva) i zapravo sve njihove covere.

7. Do skoro nisam imala pojma ko je Han Solo iako sam gledala " Zvezdane ratove" milion puta.

8 . ♥ anime, ali nikad nemam vremena da ih gledam :'(

9. Gledala sam nekoliko veoma super korejskih drama i pišala sam od smeha.

10.Moja najbolja drugarica se zove Kristina (ako vam je život mio zovite je Tina) koja je prava dramatična kraljica (toliko da mi dođe nekad da je išopam) ali je volim beskrajno.

11. Moj 'zaštitni znak' su rolke (ne znam zašto, svi mi govore da ih 'skinem')

12. Nemam tri čiste sa pisanjem, kunem se.

13. Upravo čitam "To" Stivena Kinga, i pre nego što sam otvorila knjigu uplašila sam se od korice .

14. Omiljena životinja mi je oduvek bila tigar. Kad me neko pita. Inače, veliki sam fan krokodila (jer su kul).

15. U poslednje vreme sam opsednuta vukodlacima.

16. Ispričala sam AnikaPritzel krajeve svih svojih priča (jer je moja žena) a i obožavam ime njenog brata ;)

17. Mislim da je 'Twilight' najgluplji film ikad (za razliku od knjiga koje su mi predobre )
Kako je to moguće?

18. Moja kosa ima neki crvenkasti pigment, tako da kad sam pokušala da se ofarbam u plavo (oduvek sam htela da budem plavuša) ispala sam narandžasta.

19. Crnjaci (crni humor) su mi omiljeni. Znam ih na stotine. (Omiljeni mi je sa gubavcem u restoranu)

20.Znala sam šta ću napisati ovde sve do tačke 1.U prevodu, sve vreme pišem prvo što mi pada na pamet.

Sad treba da 'prosledim' dalje?
OK.
AnikaPritzel Ofc
anime_manijak
CrazyCookie007
darkpoet016
evil_panda22
Geek_Monkey
saki995

I svako ko čita ovo (mogu li to da uradim? Nemam blage), ako iko čita. ...

:*

Specijalna.

J.A.Where stories live. Discover now