Preterivanje

74 11 111
                                    

Ne treba preterivati ni u čemu, osim ako to nešto nije čitanje. Ili njupkanje suncokreta.

Ili obožavanje Miloša Bikovića,  LaD-a i kafe.

Ono preterivanje o kojem ja želim pričati je preterivanje u drami. Iliti preuvelicavanje tojest 'pravljenje od komarca magarca'.

Kada sam pomenula ovo Tini ( DramaQueen_993), o čijem preuvelicavanju i preterivanju ću i pričati, ona je dodala sledeće:

"A od magarca slona. Od slona kita, od kita dinosaurusa. .."-zastaje da povrati dah i smisli dalje- "A od dinosaurusa planetu. "

Ali, prvo da se vratimo na preterivanje.

Tina preteruje.

Kad kažem samo preteruje mislim na apsolutno sve. Ako puši, pretera pa prepuši. Ako pije, pije dok se ne onesvesti. Ako jede , jede dok joj dugme ne odleti sa pantalona i ne ubije nekog.

Sex neću da spominjem a vi se zapitajte zašto mi je do skoro u imeniku stajala kao "Ninfo".

Ona ne 'voli' niti 'mrzi'. Ona 'obožava' ili 'prezire iz dna duše'.

Ako kuka, nariče.

Ako slučajno nešto mesi/ kuva- ne kuva za vojsku već za celo čovečanstvo. (Sad ja preterujem lol)

Posebno se treba naglasiti preterivanje što se tiče oblačenja. Preteruje takođe i u razgolicavanju. 

Znači, ili na sebe navuče : hulahopke, helanke, dvoje pantalona, potkošulju, kratku majicu, majicu na duge rukave, džemper, duks i dvoje čarapa ; ili šeta okolo u miniću i topu.

(Samo čekam dan kad ispod toga više ne bude nosila donji veš. Da me istraumira do kraja sveta i veka* kao da to već nije uradila*)

Verovatno ste do sada shvatili poentu- Tina preteruje. Volela bih da mogu da kažem kako ja upravo to radim ali bih lagala ko pas. Osim onog dela sa kuvanjem, ali i to je tek za nijansicu preterano.

Ono što Tina preuveličava su uglavnom problemi i/ili povrede.

Sledi nekoliko primera:

Primer #1 -nešto je boli

Tina :  Boli me stomak! O,Bože, poradjam se. Ne,ne ,greška, UMIREM!

Ja : Ma ne preteruj, uzmi Brufen.

(Ps Tinka osetljiva na ibuprofen  )

Tina: Brufen! ?Kažeš BRUFEN!? *kopa sebi grob, maže se zemljom* 

Tina : Testament!  Piši Jelena.

*

Primer #2 - Mene nešto boli

Tina : Jao! Jelena! Idi kod doktora, to je ozbiljno. Možda umireš!

*

Primer #2,5- ja se povredim.

Ja: Posekla sam se . Vidi. *pokazuje*

Tina : *vrišti, povraća i zove hitnu*

Tina : Jao, ima ruka da ti otpadne! Jaoj, amputiraće ti je. Piši testament!

*

Primer #3

Tina : *malecki problem =plače tj nariče :P*  Jaoj, idem da pišem testament i da se ubijem! Da se ubijem, Jelena! Šta drugo da radim!?Ovo je smak sveta! Čuvaj mi decu, voli ih kao moje. ..pišeš li ti to?

*

Nastavila bih o ovome verovatno do sledeće nedelje (uopšte ne preterujem) ali mi ona  preti i piše mi testament te moram prekinuti.

Ps. Ide tema :porođaj u "Let's talk about. .."-Tina insistira i već kuka kako će čekati 9 meseci za tu temu.

*

Whatever *srednjak*

Whatever *srednjak*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
J.A.Where stories live. Discover now