Nove priče?

166 19 26
                                    

Dakle, upravo sam gledala svoje priče tj votove :

-Serijal o Suzi, sva tri dela (Untouchable; Flammable; Uncapable), trenutno imaju (zajedno) 1528 vota i ja sam, blago rečeno, flipnula od sreće.

Iako ne zvuči puno, pogotovo za sto i kusur partova, ja sam presrećna.

-Source ; definitivno vodi sa 946 vote-ova i veoma sam ponosna :)

-A "Twisted fairytale" ima 666 Sujeverna kakva jesam prepala san se živa xD

Nemate pojma koliko mi bilo kakva podrška znači, i koliko me ovi brojevi raduju :* ♥

U čast mom ogromnom uspehu , a nisam čak ni sarkastična, odlučila sam da podelim sa onima koji čitaju ovo nešto što imam u planu za kasnije.

U pitanju su čak dve priče, pa mi recite šta mislite, ok?

*glas tv spikera* :

"Sa ponosoNe mrdajte sa mesta/udobno se smestite/ ne menjajte kanal jer slede odlomci..."

*******

Zovite me Pinokia (romance/humor) :

Šta da radim? Šta da kažem ,ili još bolje slažem da se izvučem iz ovoga?

Ali ja čak danas ni ne smem da lažem.Uostalom, već sam sigurna da sam, u najboljem slučaju, otpuštena.

A čak nisam ni razmišljala o tome da će čovek da skroz zapeni na mene, izgrdiće me i izribati žestoko. Verovatno ću dobiti i lekciju o laganju.

Gospode, a šta ako je, na primer, oženjen? ! Ko zna kakvo sam njemu tek sranje napravila...

Neću moći da živim sa sobom zbog nepravde kojoj sam ga izložila.

Moraću da lažem celog života o njegovom divnom karakteru, možda čak nekoliko života, da bih se iskupila za ovo.

A ,šta ako je neki perverzni matorac?

Osećam kako mi se kosa diže na glavi pri takvoj pomisli.

Može biti i neki robovlasnik, šef mafije ili serijski ubica lažljivih devojaka.

Definitivno ću da povratim.

"Džordžia?"-čujem poznati glas i trgnem se isprepadano, na toliko mnogi načina.

Kako dođavola može da zvuči toliko isto kao i onaj glas koji smo 'smislile' za mog navodnog dečka?

Dižem pogled i on se susreće sa najzelenijim očima ikada.

"D-da?"-promucam.

Tad Kler skače na noge , privlačeći nam pažnju, zverajući u mene sa mešavinom zavisti i apsolutne mržnje.

"Ti si Džordžia!?Zašto mi nisi rekla?"-sad me opasno strelja ubilačkim pogledom.

"Kloi, možeš li da se pobrineš da gospođici Nikson i meni niko ne smeta narednih. ..recimo. ..pola sata? "-lik gleda mene kao da me to pita.

Plus, tako je...ljubazan.

I mlad.

"Pola sata. Da . Ustvari , ne..."-brbljam a onda samo spuštam pogled ponižena kao nikad u životu jer shvatam šta govorim.

"Dakle, sat vremena. U redu, Kloi? "-nasmeje joj se osmehom od kojeg se meni zavrti u glavi a meni čak nije ni upućen.

"Da, gospodine. Naravno, gospodine. "-zamalo se nasmejem na to ali me zaustavi njen 'izbiću ti oba oka ovom prokletom turpijom' pogled.

J.A.Where stories live. Discover now