Moje društvo se sastoji (u zavisnosti kad stepena zauzetosti oko poslova i/ili "poslova ") od dve do sedam osoba (od kojih je sedma neki padobranac)
Htela sam nas podeliti po 'ulogama' koje imamo u društvu, ali ispostavilo se da je Tina u gotovo sve jednoj pa sam se odlučila da ih nabrojim i usput im dodelim uloge (Nemam pojma šta pišem, shvatićete kad vidite xD )
"Članovi" :
1.Tina
Tina je ona koja okuplja društvo. Ona uvek nađe bilo koji ,i najmanji razlog poput 'kafe' ,da nas sve okupi na jednom mestu. Za sve se pobrine unapred, bilo da je druženje kod nje ili ne ,od hrane i pića preko zanimljivih tema do plana B da digne atmosferu ukoliko je slučajno nekome dosadno.
Obigrava okolo, u mogućnosti je u isto vreme razgovarati sa pet osoba a opet ih sve nadbrljblja (postoji li ta reč uopšte? ).
Ukoliko se pije, brine da je svakome čaša puna ;ukoliko se jede -tanjir. Ukoliko se peva, svi imaju da pevaju hteli oni to ili ne.
A opet nekako u isto vreme stigne i meni slati znakovne poruke.
Ona je organizator, zabavljač, poslužitelj, dadilja, DJ, i Drama kraljica sve po potrebi u društvu, i sve to kad je neraspoložena.
Možete li onda zamisliti kakva je kad je raspoložena? Luda ko struja. Niko i ništa je ne može ućutkati i zaustaviti.
Jedina Tinina mana je (zna ona to) što voli da se zeza na tuđ račun ali uopšte ne ume podneti šalu na svoj.
2. JaVratiću se kasnije na mene,samo se nabrajam kao glavnog člana lol
*
To je to . Ha. Uglavnom same sebe moramo zanimati, jer smo večito zajedno.
A,kada se ne moramo same pobrinuti za dobar provod (tj Tina) tu je i :
3. Milan(Tinin muž)
Njegova uloga zavisi od njegovog raspoloženja.
Neraspoložen: Sedi smoreno za kompom, smoreno nam puštajući muziku ,mrmljajuci smoreno "Mhm" ili "Dobro" kad god da mu se obratimo, da bi se na kraju zablenuo u tv.
Raspoložen: Sprda se,lupa gluposti, sedi sa nama ,traži kul filmove za gledanje itd. Ovo dobro dođe kad smo nas dve neraspoložene.
Raspoložen +alkohol:jednako DJ. Miki se pretvara u dežurnog, samonametnutog DJ- a. Tada sve i da hoćeš ne možeš pustiti išta osim ako ga ne smaraš za to dobrih pola sata.
Tada peva, igra,zanima klince (ukoliko su tu) i ubija u pojam sve svojom filozofijom o politici i/ili smislu života.
Milan nam je partibrejker , ili glavni (jedini) DJ i dežurna budala.
*
E,to nam je najuži krug društva ,biće vam uskoro jasno zašto i kako kad i ja ,zaboga, imam muža.
4.David
E,taj ti je posebna sorta.
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD