Drž' te se dobro, Specijalna konačno nešto piše =Apokalipsa dolazi!
Sad kad sam vam uputila fer upozorenje sledi još jedno: pišem ovo potpuno spontano tako da će celo poglavlje biti čista glupost.
O,long Dzonson, evo još jednog: pokušaću da izbegnem gadne ,krvave detalje ali ništa ne obećavam tako da ukoliko povratite nisam kriva!
Ma ,samo se šalim, zgadicu vam svima život i postojanje. Kao i bilo kakvu želju da ikad više vidite kupus (ako ste ga ikad uopšte videli) .
Svi znate koja je tema jer sam je najavila odavno a neki tvrde da je čekaju 9 meseci.
Dakle,da predjemo u porođajnu salu?
Kao medicinski radnik imam obavezu da vam kažem i naglasim da je porođaj divna prirodna stvar, stvaranje i donošenje novog bića na ovaj svet.
Da,sve je to lepo i krasno plus neverovatno užasno, krvavo i bolno. Takođe ,ja imam pravo da pričam samo u svoje ime tj subjektivno a vi ostale porodilje slobodno komentarišite kako preterujem ili se samo žalim kako bih mogla da vam obrišem sve te komentare jer ste hejteri.
Da,obraćam se Tini.
Tinu na stranu, ona je hejter, prelazim na temu konačno (možda, videćemo) . Ja imam dve verzije, jer sam imala dva porođaja (logika) .
Gle, da li ste kažu da je porođaj lakši ukoliko trudnica dosta hoda u toku trudnoće ?Pitajte me slobodno ko je to rekao ,kako je i da li je to ikako potvrđeno jer nemam pojma. Možda je to samo legenda.
Kad smo kod legendi, jedna kaže da je Bog ženi dao porođaj kako bi imala priliku da iskusi patnju i bol koju oseća prehladjeni muškarac.
Mislim da je vreme da konačno pređem na temu, slažete se?
A,ne,ne, pre toga kratki story time.
Moja Nata jako voli crtani 'Mia i ja',i neki dan je gledala sa mojoj sestrom koja ju je pitala jedno veoma brzopleto pitanje: "Odakle sad taj mali rozi konj? "
Moja pametna ćerka je odmah shvatila na šta je ova mislila i odgovorila joj "Njena mama se jako trudila i dobila je."
Saska: "Misliš, bila je trudna? "
Nata: "Pa to sam rekla !"
The end.
*Autor diže karton na kojem piše "Smeh", a onda još jedan : "Aplauz" . *
Dakle, ja sam (znano je) osoba koja ima neverovatno nerealno nizak prag bola. To znači da su oba moja porođaja za mene bila pravi mali lični pakao. Ničega se (osim mraka) ne plašim više od bola (maybe idk) .
Prethodna izjava je bila laž, inače, jer sam zapravo bila užasnuta saznanjem da toliko mnogo stvari u toku porođaja mogu da krenu naopako što bi moglo dovesti ne samo do smrti mog još nerođenog deteta već i do mene.
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD