Reading habits

124 18 96
                                    

Tagovala me je moja Lucy lucybooklover i konačno sam se smilovala da ga uradim xD

Pa, da ne dužim, odmah krećemo :

1.Do you have a certain place at home for reading?

Zapravo, imam . To je moje omiljeno mesto za čitanje, u jedan kraja kreveta, naslonjena i poduprta gomilom jastuka, sa odličnim pogledom na televizor.

2.Bookmark or random piece of paper?

Prvo na šta naiđem tj šta mi je najbliže :)

3.Can you just stop reading or do you have to stop after a chapter / a certain amount of pages?

Ne volim da prekidam čitanje u sred poglavlja, pasusa ili čak i rečenice ali to mi se stalno dešava. A onda kad opet uzmem da čitam moram da se vratim malo unazad. Ako sam nekoliko puta prekidana, desi se da se vratim i na početak poglavlja.

4.Do you eat or drink while reading?

Volim da pijem kafu kad čitam.

Ali izbegavam i da jedem i da pijem išta jer sam prava šeprtlja pa bih mogla prosuti ili izmazati knjigu.

5. Multitasking : Music or TV while reading?

Mogu i sva tri xD Volim da slušam muziku dok čitam, iako nemam baš mogućnosti da se toliko udubim , pogotovo preko dana. Možda posle ponoći xD

6.One book at a time or several at once?

Mogu čitati više od jednom. I to i radim. Najviše volim da čitam knjige različitih žanrova, što su dve knjige više različite više dođu do izražaja jedna posle druge.

Posle Ladlamovog političkog trilera ,na primer, Kinsela je pravi šlag na tortu i opušta i nasmeje, a onda ubaciš malo horora, Kinga recimo ;)

7. Reading at home or everywhere?

Mogu čitati, bukvalno , bilo gde. Neki put odnesem knjigu i kad idem kod Tine , ona pusti muziku i igra 'guess the icon' a ja joj pomažem i čitam.

8.Reading out loud or silently in your head?

Ja, zapravo, ne čitam reči u sebi , umesto toga zamišljam scene onoga što čitam. Tako čitam mnogo brže, takođe lakše se udubim u priču.

9.Do you read ahead or even skip pages?

Ne volim da preskačem strane. Ako postanem nestrpljiva ili mi knjiga u trenutku dosadi, ostavim je na kratko dok mi ne dođe opet volja za njom i čitam nešto drugo.

A opet, desi se da okrenem poslednju stranu i pogledam poslednju rečenicu. Zvuči čudno, ali kunem se da samo poslednju rečenicu pogledam .

10.Breaking a spine or keeping it like new?

Oke, htela sam da poreknem svoju sramotu al' ne smem, Lucy će me odati xD

Naime, pre sam obožavala 'lomiti' knjige, i to svaki list razvučem ga koliko god mogu. To mislim naravno na moje lične knjige ne pozajmljene od nekog ili iz biblioteke . Tako bi dobila kupus na kraju. I to sam radila sve dok jednog sudbonosnog dana nisam tako mučila jednu jadnu knjigu , a ona mi se bukvalno nije raspala u rukama. Prepala sam se živa , listovi su bili na sve strane, pokupila sam ih skoro plačući od sramote. Oplakala sam knjigu , i zaklela se nad njenim raskupusanim ostacima da nikad više to neću raditi.

11.Do you write in your books?

Ne. Iako jesam u onim školskim udžbenicima. Ajd da sam pisala beleške o lekcijama nego sam se potpisivala i crtala cvetiće srca i još razne gluposti.

Znam da sam užasna , ne govorite mi.

12.When do you find yourself reading? Morning, afternoon, evening , whenever you get a chance or all the time?

Volela bih da mogu čitati sve vreme, bez prestanka. Ali to nije moguće pa čitam kad god ugrabim priliku. Pet minuta, dok kuvam kafu? Može! 'Idem na toalet' kad god sam dovoljno dugo slobodna da mogu da se zavučem u isti xD

13. What form do you prefer? Audiobook? E-book? Or physical book?

Audiobook nisam ni probala, iako bi mi to verovatno bilo najlakše, samo gurnem slušalice u uši i mogu raditi još 23 stvari u isto vreme xD

Najviše volim prave knjige, iako najviše čitam e-books, lako ih je naći još lakše čitati....Još da prave aplikacije koje mogu ispuštati miris nove knjige , gde bi im bio kraj? ;)

14. Hardcover or paperback?

Više volim tvrde korice xD Najviše zbog onog kidanja listova *ježi se dok joj sećanje iskače pred očima*

Iako je meki povez praktičniji i lakši za prenošenje, smeštanje u torbe itd. ..

15.Do you have a unique habit when you read?

Ne bih rekla da imam. Ne više, od kad sam prestala uništavati knjige xD

******

To je to.

Ukoliko neko želi raditi ovaj challenge, tag ili šta je već neka samo izvoli jer mene mrzi tagovati xD

Kuvam se, a vi?

Kako se ohladiti ovih paklenih dana? Meni ništa ne pomaže :(

Ljubim.

Volim.

Specijalka.

J.A.Where stories live. Discover now