Rekoh 'trilogije' al ispade da ima neke sa mnogo više 'delova'.A neke manje. Pa pišem sve što ima više od jednog a da nisam čitala (možda i što sam čitala, ono :da se hvalim xD)Iskreno, ne znam kojeg su opšte žanra, pa čak ni koliko strana imaju sledeći naslovi. ..xD. ..jer sam skidala i skidala bez razmišljanja sve što sam stigla.
Tako da imate u vidu da ih čak nisam ni guglala, ma ne znam ni da li imam sve delove :)
Pa, ako vam je nešto poznato, recite da li da čitam (svejedno ću čitati ali bar ću znati da li da ostavim za kasnije ako nije nešto posebno zanimljivo . Kapira li neko o čemu ja dođavola pričam? )
Pa, let's get down to business : (to defeat the Huns )←zanemarite to, ja sam luda
-----ide 'vako > naslov - broj knjiga/delova tj onoliko koliko ja imam ovde (autor/autori) + komentar (moram)-----
******
39 tragova - knjiga 1-7 ( Rick Riodan; Gordon Korman, Jude Watson)Nikad čula xD
*******
Kraljica Palmire -knjiga 1-2 (A . B . Daniel)
Zvuči....kratko?
*******
Koktel - knjiga 1-2 (Alice Clayton)
Mislim da je neki ljubić, al ja uvek grešim xD
*********
Hronike Drejkovih -knjiga 1-3 (Aliksandra Harvi)
To su hronike neke, ne? Nešto k'o Narnia (znam da nije, osećam)
******
Izabrana -knjiga 1-2 /znam da ima i 3 al je nemam (Ali Condie)
Zapravo sam ovo i čitala ali još otkad i ne mogu da se setim tačnih detalja.
********
Besmrtnici- knjiga 1-3 (Alyson Noel)
Daa, zvuči poznato. Verovatno umišljam ( pa ću na pola knjige shvatiti da sam već čitala - to mi se bezbroj puta desilo xD)
*******
Posle svega -knjiga 1-2 (Anna Todd)
Ljubić,10000000%
********
Odiseja u svemiru- knjiga 1-4 (Arthur C.Klark )
Čitala 'susret sa Ramom' od autora, extra za naučnu fantastiku koju inače baš i ne varim najbolje.
*******
Scarlet -knjiga 1-2 (Barbara Batardi)
O nekoj Skarlet, naslućujem iako možda nisam u pravu xD
*******
Bogatašica -knjiga 1-2 (Barbara Taylor Bradford )
Ljubić?
*******
Red Magle -knjiga 1-3 (Brandon Sanderson)
Neki špijuni, tajne organizacije ili tako nešto (iskreno se nadam )
*******
Trilogija Magle -(duh) ( Carlos Ruiz Zafron)
Oke, poznati pisac, možda sam i čitala, al' da me ubiješ nemam pojma. Jel on beše napisao ono 'Marina' ili tako neko žensko ime (znam da nije Jelena xD)
*******
Instrumenti smrti -knjiga 1-3 (Cassandra Clare)
Da, da, da znam da ima film (gledala).Pitam za knjige
*******
Prava krv -knjiga 1-4 (Charlaine Harris)
Yeah, yeah 'True blood', I know
*******
Kameno srce -knjiga 1-3 (Charlie Flecher)
Ala ljubavnih romana, a?
********
Knjiga krvi -knjiga 1-4 (Clive Barker)
Sviđa mi se naslov , zvuči. ..krvavo.
*******
Anđeoska triologija - knjiga1-83795 / ala sam duhovita/ (Cintia Hand)
Neki ljubić garant.
******
Malorijada -knjiga 1-5 (David Eddings )
Pročitala 'Belgarijadu', umrla i otišla u raj koliko je dobra, nikako da počnem sa Malorijadom.
*******
Znak Lava -knjiga 1-3 (Francine Rivers)
Ako je horoskop, ubijam se.
*******
Gaea -knjiga 1-3 (John Varley)
Znam samo da se knjige zovu 'Titan','Čarobnjak' i 'Demon'.Pa ću lupim da je neka fantastika .
*******
Moebinisova tetralogija /Priče sa dva lica -*pročišćavanje grla* da (Rita Morandi / Francisco Sorti)
Zanima me.Po naslovu, 'ebi ga.
******
Točak vremena -knjiga 1-11 (wtf) (Robert Jordan)
Puno, majku mu, ali ako je dobro verovatno ću kukati za još.
*******
Mračna kula - knjiga 1-7 (Stephen King)
Jedino što nisam čitala od njega, bar mislim , ali rečeno mi je da nije nešto.
********Eto ga .
Mišljenje?
Šta da čitam, a?
Hoće neko sa mnom možda da čita?
Ima još, logika, a i dobih juče link od moje Lucy da skidam još, tkd. ...
Radim challenge u međuvremenu malo. A onda vrstam knjige, po žanru ću , odlučila (sad ne znam od kog da krenem xD)
Preporučujte mi knjige , to je naređenje xD
Ljubim.
Volim.
Specijalka ;)
Ps. Oplakah sad onih 296 komentara na prethodnom delu -u životu na svom profilu nisam videla toliko xD ( lucybooklover & SidnyMedison tnx malci )
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD