Naći savršenu papuču je veoma teško ovih dana,bar mi je tako rečeno.
Kad napišem "Papuču" mislim, naravno, na muškarca. Koji je papuča, podrazumeva se.
Na stranu to sto smo svi mi različiti, imamo različite ukuse,potrebe i želje. Mislim možda neke od nas ne žele papuču već čizmu (zima ,jel'te) sa sve onim metalnim vrhom.
U svakom slučaju, ja papuču imam, ali sa vremena na vreme (kad god se nadurim zbog neke gluposti) se zapitam "A zašto,BOŽE ZAŠTO? ,moja papuča nije savršena papuča? "
Elem, da se manem ja malo poređenja sa obućom: Postoji li savršeni muškarac?
*
Ne možeš svima udovoljiti, zar ne?
Razmišljala sam :kada bi se sve žene na svetu skupile i opisale svoju viziju savršenog muškarca, a onda sve one svoje vizije ugurale na silu u jednu. . .pa to više ne bi bio muškarac već hibrid Boga i neke divlje životinje (KONJA na primer) .
*U svoju odbranu: KONJ nije uvreda: konji su elegantne, pametne, snažne,verne životinje (Aman, jel' iko ovde gledao SPIRIT- A?)
Kako mi nije trebalo dugo da dođem do prethodnog zaključka, a uvažavam i tuđa mišljenja, hitro biram opciju "pomoć prijatelja".
Nisam sigurna koliko su ONE moje pitanje shvatile ozbiljno (jer ja,videćete, nisam) ali evo njihovih odgovora:
lucybooklover (koja mi je i dala ideju za ovaj nastavak, i onaj pre toga. ..i onaj pre toga. . .shvatili ste)
(Pet minuta kasnije) :
*ukoliko vam treba prevodilac, tumač ili jednostavno neko da vam pojasni šta je 'pisac hteo da kaže' posle sledeće slike Luc je ponudila svoje usluge i rado će vam sve objasniti .
"Ako zna peglat odmah se udajem lol"-Lucy 2016
DramaQueen_993 koja bez pitanja odgovara na svako moje pitanje ma koliko budalasto, nerazumno ili glupo ono bilo:
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD