Današnju temu mi je predlozila A_Belladonna (hvala Sanjice 😉 ) ,a slike su inspirisanje mojom jednom jedinom DramaQueen_993 koju sam (onako iz ljubavi) zajebala njima do ludila.
Žene, one su čudo prirode, slažete se?
Iako ova tema nije svima najprijatnija (maybe) ali ono . . .nijedna tema u današnje vreme nije tabu tema.
Kad sam bila mlađa pitala sam se zašto se tolika pompa diže oko 'malo krvi nekoliko dana'. A onda sam dobila prvi put i mislila da ću iskrvariti na smrt.
Ja,kao osoba sa izuzetno niskim pragom bola ,od tada svakog meseca preživljavam mučenje iz najgorih noćnih mora. A čak ni ne preterujem ovaj put.
Negde sam pročitala da se simptomi predmenstrualnog sindroma i menstrualni bolovi 'ublažavaju' nakon porođaja. Valjda to zavisi od osobe do osobe tj od žene do žene.
Ali ,da vam ja kažem meni su se pojačali.
PMS
(Predmenstualni sindrom)=(izvor: bebac.com) je niz promena u radu hormona kod žena koji se manifestuje pojavom emocionalnih, psihičkih i fizičkih simptoma.
=prevod (izvor: J.A) Slušaj sad da ti ja objasnim ovako :
Dođe ti lepo Ovulacija (jajna ćelija željna oplodnje) jedan dan i kaže:
-Yo! Evo me! Daj bebu!-
Ti je iskuliras jer je ne čuješ (I guess) ili ne možeš u toliko kratkom vremenskom roku naći pogodnog mužjaka i ona odlazi razočarana (i umire ofc ) .
E, sad, Materica misli "Ta jajna ćelija bi nam donela bebu!Zar nećeš bebu? Pa čemu sam joj onda ja spremala lepu toplu bezbednu ušuškanu sobu? Eee, neće to tako moći, draga moja. Zapamtićeš ti mene!"
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD