Sujeverja i uroci

118 17 181
                                    

Sujeverje su *citira Wikipediu* kvazireligijska i nerazumna verovanja da su zbivanja u budućnosti uzrokovana određenim magijskim radnjama, bez logičnog uzročno/posledičnog odnosa između činjenja i događaja u budućnosti.

Pošto sam lepo to izdeklamovala, moram reći da je ovo glupost.

Naravno i logično je da sam ja sujeverna xD Mislim, nisam opsednuta time, ne preskačem pukotine na putu, niti bacam so preko (levog!) ramena svakih pet minuta, ali verujem u neke stvari koje sam iskusila. Dobro, jednu stvar, ali svejedno...

Ali, prvo moram pomenuti moju babu (ništa bez babe kad je sujeverje u pitanju), ona je expert za sujeverja. Tako me je polila vodom prateći me na (oba zapravo) maturska ispita, tako da je opet morala prosipati vodu za mnom jer sam morala da se vratim i presvučem.

Nožem skuplja prosutu so sa stola (još joj svađa u kući treba), napada me kad se zahvalim na leku ("Dete ludo, neće delovati lek"), ide po kući i lupa po drvenim površinama , i gura konce deci u krevet (da lepše spavaju i nemaju košmare) iako su prevelika već za to.

Babe su babe, slažemo se.

Ali...pazite sad ovu priču. ..

Znate svi za uroke? *poseže ka Wikipedii opet*

-Urok je naziv koji opisuje proces tokom kojeg osobu pogađaju negativne vibracije druge osobe (zavist, jelte) .
Prema duhovnoj nauci (čuj, 'nauci' xD) :reč, dodir, oblik, ukus, miris i njihove pripadajuće energije koegzistiraju; pa u skladu sa time energija zavidne osobe prenosi se na osobu kojoj se zavidi (slučajno ili namerno) -

Ja sam to skratila, jer je glupo, i zvuči kao da se ruga ovome (neko osetljiv a? XD)

Dakle, sad ću vam ispričati priču, spremni?

Bila sam urečena, imala sam te užasne glavobolje na koje nijedan lek nije delovao (iako se NISAM zahvalila na njemu), to nisu bile migrene znam jer imam problema sa njima. Ovo je bilo. ..užasno, verujte.

I dođe meni moja baba (pa, naravno) i otrgne mi bukvalno moj srebrni prsten pošto pita da li je to pravo srebro. Zatim zove sestru, po čijem čelu prevuče prstenom nekoliko puta, ništa se ne desi. Prevuče po mom zatim a na mom čelu ostane dve-tri crne linije koje mi sestra pokaže u ogledalu.

Baba odlučno odlazi i lumpuje po kuhinji, onda lumpuje još malo escajgom, onda pušta vodu i još malo lupa.

Na kraju se vraća, postavlja me u moju samrtničku postelju (skoro ne preterujem) i počne da me macka vodom : čelo, ruke, noge, čelo, ruke, noge, čelo, ruke, noge . Usput priča sestri i meni : "Mora imati nečeg zelenog na tanjiru, bar malena šara, bilo šta, 10 kašika vode i to je to" , pri tome (slučajno ) prevrće tanjir i pola njegovog sadržaja dospeva ispod mene na ćebe ( "ju, gle mene"). Zatim se okreće i odlazi.

Kad se vraća odmahuje glavom i naređuje mi da spavam.

"Šta je to bilo?" pitamo je sestra i ja.

"Ništa ti ne brini, samo spavaj, kad ustaneš bićeš dobro"

Nije dugo podelila 'tajnu' zelenog tanjira i 10 kašika vode sa nama, tad smo još bile 'male' kako ona kaže.

Fora je u tome da se tako skida urok, neki kažu da je to psiha, možda i jeste ali mene je glavobolja prošla (da kucnem u drvo).

Dakle :Uzmeš tu vodu i odneseš je lepo napolje, ili u ćošak prostorije da je izbaciš, ali ne prospes je samo, već brojiš kašike ponovo. U 'mom' tanjiru, posle 'kupanja' (i onog slučajnog prosipanja) je bilo 14 kašika vode.

Tako da znate, možete da verujete, a i ne morate. Ja lično mislim da nečega mora biti u tome.

Ali, opet, ja verujem I u reinkarnaciju, i u vanzemaljce tako da ....

...Morate verovati, inače ću da poljubomorišem na vas i  ureknem vas (slučajno, naravno) xD

Šalu na stranu (kako da ne) : ne želim da širim 'kvazi-stvarčice' niti praznoverje, ali tema je prosto tako zanimljiva da sam morala ;)

Peace.
Specijalna.


Ps Poverova li iko u tu priču?

J.A.Where stories live. Discover now