Let's talk about. . .#1

82 8 91
                                    

. . .(?)

Nemam pojma šta radim ,iskreno, a trenutno mi nijedna jedina ideja za random ne pada na pamet.

Pa sam smislila ovo.

Sad sam sama izabrala temu,a za sledeći nastavak se oslanjam na vas.

Znači, lupite bilo šta, ali bukvalno bilo šta, dobro će mi doći, i razglabacu o tome ceo nastavak dok ne smorim i vas i sebe i ptice na grani.

Usput ću i vama postavljati pitanja, i nadam se da će biti zabavno. Ako bude išlo- ide. Ako ne -ne (pazi koja logika) .

Prelazim sad na temu koju sam spremila (kao)

Let's talk about writting

Pa, pisanje, a? Nije loša tema,zar ne?

Mislim,svako ko piše piše drugačije. Bilo da je to random, ili knjiga.

Ja ,na primer , pišem spontano kada odaberem neku temu u randomu, uglavnom ne razmišljam unapred iako se desi da prvo sve napišem na papir,poput beleški . Ne znam zašto, valjda da nešto ne bih zaboravila jer mi prečesto misli odlete pa ispada da pišem nešto potpuno dvadeseto.

Takođe mi teme dolaze u najbizarnijim situacijama, nekoliko puta se desilo da se dopisujem sa Luc i Gagom i samo bude "E,o tome bi mogla da pišem u randomu ".

Ili pričam sa Tinom, pa mi padne na pamet, poput one teme iz prošlog nastavka. Ili onog pre toga.

I sve tako, nekako u trenutku odlučim za temu. Onda se patim i forsiram ukoliko nemam inspiracije za pisanje kad konačno mogu pisati ili jednostavno sve izleti iz mene (tj mojih prstiju jelte) glatko .

Odakle vi, koji imate randome, dobijate ideje za nastavke?

Što se tiče pisanja knjiga (iliti "knjiga" )je malo drugačije.

Prve sam pisala spontano tj kuda me one odvedu, to je nekako slatko zar ne?(Mislim na 'Able' ). Imala sam neku ono okvirnu sliku radnje ali nisam previše planirala unapred.

Sada, kada pišem Aeteru, imam bukvalno sve spremno, osim poglavlja koje trebam pisati lol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sada, kada pišem Aeteru, imam bukvalno sve spremno, osim poglavlja koje trebam pisati lol

I,možda samo umišljam, nekako bolje pišem. Možda 'bolje' čak ni to nije izraz koji bih iskoristila . Maybe 'organizovanije' ?Nisam sigurna.

Sada, ne mogu poglavlje napisati neke nove priče ukoliko negde nemam zapisno sve one potpuno beskorisne informacije koje verovatno neću ni spomenuti igde, tipa : "Ima li taj i taj lik ljubimca? ", "Čega se taj lik najviše plaši i šta ga jako nervira? ",ili "Kako mu se zvao pra pra deda? ".

J.A.Where stories live. Discover now