Ljubav

48 5 7
                                    

Pre svega,žene moje sve koliko vas ima srećan vam dan žena  ❤ 

Pošto svi znamo koliko sam emotivno hendikepirana, i više hejtujem nego što volim a ovaj dan mi je i previše emotivan te odmah prelazim na stvar dok me drži osećanje .

Moja deca su imala predstavu danas.

Ne možete zamisliti koliko su me učinili ponosnom. Voja,koji je inače jako stidljiv je bio tako veseo,sijao je,zablistao iako sam bila ubeđena da čak neće ni hteti da recituje pesmicu.

Čak sam i koju suzu pustila.

Ja! Koja plače samo kad želi neko da umre u najgorim mukama koliko me iznervira.

Nisam od onih majki koji ne pričaju ni o čemu drugom osim o uspesima svoje dece,nisam od onih majki koje cmizdre kad im dete (jednom u milijardu godina pretpostavljam,to su deca) priđu sami i kažu im da ih vole.

Ali ,ovo,ovo je bilo predivno.

Svaka čast vaspitačicama koje su ovo organizovale.

Dočekala su nas mesta sa slikom naše dece kako drže natpis "Volim te mama".Igrali smo se sa njima. Muzičke stolice, razne igre prepoznavanja dece,majki,crteža svoje dece,mnogo prelepih pesmica i recitacija.

Uplašila sam se ,mislila sam bokte neću znati šta je moje dete nacrtalo. Kakva sam to majka. Baš znam kako deca crtaju ,baš ću prepoznati Natino ili Vojino. Nisam razmišljala da ja ,kao i svaka druga majka tamo,ne gledam tuđe radove kad su izloženi ili doneti kući,već samo svoje dece.

Mislila sam da neću prepoznati glas svog deteta . Ali prepoznate,pa naravno da prepoznate. Srce mi je zaigralo od sreće kad sam je čula da viče "Mama", ne može to bilo koje dete izazvati do tvoje sopstveno.

Ali,iako je sve to bilo predivno,ono što me je rasplakalo nije nista od toga,iako sam verujte bila načeta dobro tada. Već pesmica.

Ja sama vaspitavam svoju decu,to je teško, ona se ugledaju na mene uče od mene, rastu učeći na mojim reakcijama,postupcima, jednog dana ako sada već ne će gledati život i sve u njemu onako kako sam ih ja naučila

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja sama vaspitavam svoju decu,to je teško, ona se ugledaju na mene uče od mene, rastu učeći na mojim reakcijama,postupcima, jednog dana ako sada već ne će gledati život i sve u njemu onako kako sam ih ja naučila.  A moja deca su nemoguća i najdivnija na svetu. Znam da zvučim kao klasična majka,i bole me briga trenutno,ali preponosna sam na njih.

Samo to sam htela podeliti sa vama.

Idem sad raditi žestoko potplacen posao,ali drugi put o tome ne mogu se žaliti jer radim to za moje male.

Ostajte mi jake cure ,još malo pa je kraj vašeg dana .

J.A.Where stories live. Discover now