Šesto čulo (ili : sposobnost suptilnog opažanja) je sposobnost da opažamo suptilnu dimenziju ili nevidljivi svet anđela, duhova i slično. Takođe uključuje našu sposobnost da razumemo suptilne odnose uzroka i posledica mnogih događaja koji su izvan razumevanja intelekta. Nadčulno opažanje (ESP *šta god to značilo), vidovitost, predosećaj, intuicija su sinonimi za šesto čulo (iliti sposobnost suptilnog opažanja).
Ne, ovo nije još jedna tema o paranormalnim stvarčicama, odmah ću vas razočarati.
Sad ću vas razočarati još više i reći vam o čemu je ovo poglavlje : o meni .
Sad lepo povežite naslov sa činjenicom da je poglavlje o meni, šta dobijate?
Nije tako teško. (Iako 'neki' nisu razumeli kad sam im hintovala nešto ranije xD)
I,da naglasim : I don't see dead people.
Odmah biste povezali još i pre nego što ste otvorili poglavlje, da imate "šesto čulo" kao ja , iliti preciznije 'visoko razvijenu intuiciju'.
I to je to. To je moje poglavlje. Hvala na pažnji.
The end.
- - - - - -
Šala mala, to je bio samo moj glupi način da vas uvedem u temu.
Zato ćemo da stavimo podnaslov (intuicija) , pošto sam već dovoljno zbunila ljude.
Sad idemo otpočetka, sve lepo i ozbiljno i na nivou .*mom nivou
-------
IntuicijaSvako ima svoje nešto posebno, nešto u čemu su izuzetno dobri.
Bili to talenti za pisanje, slikanje, pevanje, šta ja znam...vajanje... itd itd.
Neko ima izuzetno pamćenje a u isto vreme sposobnost da se veoma veoma veoma lako zbuni (khm khm ko li je to?Očigledno mislim na određenu personu) ;ili sposobnost da nekako uvek sve okrene da ispadne žrtva (mislim na majmunče pri tome #ZnaSe AndrejBugarinovic); ili jedinstvenu sposobnost sarkazma 10-tog nivoa Burekodbanane (iliti 80-tog, po gejmerski).
A ja sam mislila da nisam izuzetno dobra ni u čemu. (Izuzetno sam dobar čovek,tako mi je rečeno, da li se to računa?)
U svakom slučaju, tako sam mislila sve dok mi SidnyMedison nije skrenula pažnju na moju specijalnu sposobnost.
Intuicija *Wikipedia style* (lat. intuire - posmatrati, imati pred očima; razmišljati) - u psihologiji znači imati predosećaj, domišljaj, instinktivno shvatanje.
U idealističkoj filozofiji intuicija je neposredno postizanje istine bez pomoći ogleda i logičkih zaključaka, direktno sagledanje, uvid.Mi to, stručno (ne laički k'o Wikipedia*npr), zovemo "Kopčanje".
E,moja definicija sad, može? (To je retoričko pitanje)
"Kopčanje" : Ubadanje 'ko prstom u dupe' (kako kod nas to lepo opisuju) , pronalaženje suštine i u najkoplikovanijim naizazovnijim situacijama ili osobama.
'Kopčam' sve u pisanoj, izgovorenoj, i misaonoj (tj ono prećutano) formi . Jednostavno rečeno 'čitam između redova', ili 'sjajno zaključujem'.
Ovo btw nije nikakvo hvaljenje (vidite, već znam šta ćete misliti). Štaviše, ja kao neverovatno skromna osoba (ne, nije sarkazam) svaki put kad 'skopčam' nešto insistiram na tome da mi se prosto posrećilo.
I eto suštine. Nije mi se posrećilo. To je intuicija. Šesto čulo. Dobro zaključavanje. 'Kopčanje'. 'Ubadanje'. Nazovite to kako hoćete.
Zato sam, kako je to moja lucybooklover (slika gore) već objasnila, i dobila nadimak 'Šerlok'.
E, sad tu dolazi do male komplikacije, možda a možda i ne. Koliko kopčam druge , toliko ne kopčam sebe. To je možda, a možda i nije, znak moje objektivnosti,objektivnog ali 'suptilnog' sagledanja situacije/osobe.
Možeš ti meni da se sviđaš/ne sviđaš koliko ti/mi volja. Suština je važna. A ja sam stručnjak u 'provaljivanju (ubadanju jelte) suštine '.
Takođe , ja sam i sama veliki fan pisanja stilom 'čitaj-između-redova',i ostavljam poglavlja nedorečena, tako pomažemo razvijanju intuicije drugih osoba zar ne?(To mi je kao izgovor, da.)
Koliko je razvijena vaša intuicija? (Pitam jer moram ukloniti konkurenciju. Planiram postati najbolji intuicijolog *to nije prava reč, znam!* na svetu kad mi je to najveća sposobnost :D )
Ljubim.
Volim.
Dr Intuicijolog Specijalna. (Zamislite našvrljani potpis. I pečat obavezno. )
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD