Kada se pomene reč 'sekta' ,prvo što svima (meni bar ) na pamet pada su tamne zakukljene kapuljače i mnooogo krvi.
Ali, koja je definicija te reči?
Sekta je (kaže wiki) izdvojena ili zatvorena grupa ljudi koja čvrsto sledi svoja načela.
*
Kako nisam nikad previše razmišljala o sektama, niti se interesovala previše za temu sada radim domaći i delim usput sa vama , u redu?
*
Podela sekti (i dalje #WikiStyle)-Pseudohrišćanske: sekte koje su se odvojile od zvaničnog učenja crkve.
-Pseudohinduisticke i dalekoistočne sekte: osnova im je u hinduizmu i budizmu.
-Sinkreticke sekte: predstvaljaju mešavinu raznih religijskih pravaca, kao i okultizam i magiju.
-Satanističke sekte : koje zagovaraju Satanu kao vrhovnog boga.
Da li sam ja luda, pogrešno naučena ili šta, ili je Satana 'pali anđeo' ,i apsolutno nikakvo 'božanstvo' ?
Elem, na stranu (još malo ) moje mišljenje.
Dakle,za članove sekte karakteristično je da imaju čvrstu organizaciju i jedinstvene obavezne rituale.
Tu se sad (sad već prepričavam pa obratite više pažnje da bi razumeli moja divna razumna objašnjenja) spominje prodavanje priče 'spasenja ',razne kontrole uma kojima 'vođe' zadržavaju članove uz sebe :od izgladnjivanja do izolacije od ostatka sveta, i šanse da član izađe nepovredjen iz sekte gotovo jednake čudu.
Da li ste vi čuli za neku sektu? Koliko znate o njima?
Prva sekta na koju sam naletela guglajući je 'Crna ruža' .
Već sam čula priče o ovoj satanistickoj sekti iako nisam obracala previše pažnje na njih.
Napominjem da sam sve ove informacije našla na internetu i da ne odgovaram za verodostojnost istih.Ova sekta je poznata po tome što njeni članovi oduzimaju sebi život, piju životinjsku krv (neretko i ljudsku) itd itd
Za prijem u sektu 'Crna ruža' organizuje se ritual nazvan 'crna misa' -pri kojem se jede crni hleb (za koji su -kaže internet- glavni sastojci brašno i krv) ,izgovara se Očenaš unazad a onda se svi lepo nadrogiraju i orgijaju od jutra do sutra.
Članovi 'Crne ruže' su najčešće obučeni u crnu odeću i nose crnu napadnu šminku.
(I onda se svi čude što imamo predrasude prema tako obučenim osobama. Btw, people ,nije svako sa tim stilom sektaš! )
×Jehovi svedoci -jedna među najbrojnijim, najrasprostranjenijim sektama.
Naime ,imam i priču za ovo: nekako smo došli do te neke knjige (ne sećam se kako) koja je bila nešto u fazonu ilustrovane Biblije (bolje reci Biblije slikovnice za decu) -ne sećam se opet napominjem detalja ali sigurna sam da nema veze sa vezom sa Biblijom, međutim nama (tada klincima) je bila užasno zanimljiva. Moja mama nam je zaplenila knigu tvrdeći da je to neka propaganda Jehovih svedoka. Mi naravno nismo imali blage ko su ti svedoci ali nismo mogli naći knjigu opet . Koliko poznajem moju kevu -spalila je.
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD