"Svet je ljubičasto carstvo. . ."

65 9 116
                                    

". . .I ja ću njime vladati "- Tina za predsednika 2017

Moram zahvaliti Gagi na ovoj ideji, jer Tina ne zaklapa u skorije vreme o tome a ja dobila ideju za nastavak.

Da bi stvari učinila koliko-toliko zanimljivijim uradim ovo malo drugačije, pa. . .valjda xD

Glasaj za Tinu!

U ekskluzivnom intervju naš novinar (i buduća Prva Dama =J.A) prenosi sve o kampanji budućeg predsednika.

Ovogodišnji kandidat odmah izjavljuje:

"Ma šta plaćaš račune? Daj to meni! " *baca račune na šalter* "BOG ĆE NAM PLATITI! "

*
Budući predsednik: "Da li si platila porez? "
J.A.: "Ovaj....jesam (?)"
B.P :"Ah,dobro, verujem ti na reč. Neću čak ni da proverim. Živeo predsednik! "

*

B.P : "Voliš li ljubičastu boju? "
J.A:  "Pa,ono...više volim žutu. "
B.P: "E,šteta, jer će SVE da bude ljubičasto "

*

J.A : "A od Čega ćemo živeti? "
B.P: " Od ljubavi prema otadžbini. Živeo predsednik! "

*

B.P :" Takođe obećavam bulevar svakom svom glasaču, i ekskluzivno mesto na slavama. "

*

"Oh,i Ne brinite uopšte o finasijama, ekonomiji i tim glupostima. Ni o politici. Evo,naša buduća  Prva Dama na primer poseduje istančan smisao za humor, odlične pregovaračke i komunikativne sposobnosti prepoznatljive i razumljive svuda u svetu. "

*

"Takođe, pare su nam od sad ljubičaste, i nevidljive, savetujem da ne zaboravite gde ste ih ostavili. "

*

B.P:"Ne nameravam dolaziti u sukob sa Amerikancima, iako imam nekoliko korisnih saveta o..."

J.A.:"Ekonomiji? "

B.P: "Pfff. "

J.A.: "Politici? "

B.P : "Ma jok. O njihovim serjama."

*

Tu negde smo se nažalost morale rastati ali krepale smo od smeha

Dalje nastavljam sama xD

*

Tri meseca posle izbora.  . .

U ljubičastom carstvu vlada haos, lično izveštava naš ekskluzivni novinar (i Prva Dama) .

Potrebe za buldožerima rastu, dok se narod iz nekog nepoznatog razloga buni .

Naš novinar saznaje sledeće od izvesnog M.B koji izjavljuje: 

"Ruše nam kuće! Da bi napravili bulevare! "

J.A.: " Da li ste vi dobili vaš bulevar?"

M.B:"Nisam još!  Zato se i bunim!"

*

Predsednik izjavljuje da Amerika nema prava ni osnove da nas bombarduje iako je već najavila da će to uraditi ". . .Samo zato što sam rekla da je 'Walking dead'  golo sranje "

*

Ostatak sveta odbija da prihvati zvaničnu nevidljivu valutu Ružičastog  Carstva a moleri i proizvođači farbi se bune jer non- stop gube pare.

*

Prva Dama je prošle nedelje na privatnom  prijemu u čast nekog levog Indijca uspela da uvredi sve jednu osobu koja je bila na njemu i tako ,nenamerno, izazvala Treći, Četvrti I Peti Svetski Rat.

Ona izjavljuje sledeće: "Ja ništa nisam kriva." ,odbijajuci da govori više o tome.

*

Na ulicama (i bulevarima) vlada večiti sukob zbog nerazmirica i podeljenosti naroda oko večite dileme na temu "Koja je boja bolja:  Žuta ili ljubičasta?",pri čemu je povređeno već hiljade ljudi i jedan buldožer. 

*

A ipak , posle ankete urađene neki dan, gotovo cela nacija obećava ponovno izglasanje Tine za predsednika. Jer,ono, niko ne mora da plaća porez.

/////////////////////

Umrle smo obe do smeha dok smo pričale o ovome, i bilo mi je neverovatno zanimljivo pisati iako je kratko.

PS. Nadam se da će te glasati za Tinu.

Whatever *srednjak*

Spec. Jec  😘❤

J.A.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon