Tagovala me lucybooklover ,baš joj hvala na tome. Luc, izvini što sam pola pitanja iseckala ,mrzelo me kuckati jer sam lenja.
Sad će svi sa me mrze.
Pa. . .hoćemo li?
1.Omiljeni Božićni film
Uuu,znam ovo .
-Christmas carol (prepisala od Luc)
-Sam u kući (To jeste Božićni film, zar ne?)
-Onaj film sa Svarcenegerom kad juri onu igračku za svog sina ili tako nešto. Super tata, Turbo tata. Vrag će ga znati, izguglajte.
-Prošli Božić sam gledala neki nemački film, tu je lik koji ne znam šta radi pa ga neko nekom magijom smanji i on jurca okolo u torbi neke ribe. Usvari, sad kad razmislim, to verovatno i nije uopšte Božićni film.2.Da li si doživela beli Božić?
Da,nekoliko puta. Smrzla sam se i postala pingvin.
3.Gde slaviš Božić?
Božić je porodični praznik. U mojoj porodici sediš kod kuće, ždereš i smaraš se.
4.Omiljene Božićne pesme?
-Ali I want fora Christmas Is you- volim tu pesmu čak i kad nije Božić.
*Jingle bells- organski ne podnosim odkad mi Natalija skače oko glave 24h dnevno sa njom
5.Kojoj se prazničnoj tradiciji raduješ ove godine?
Kićenje jelke jer ne moram ništa da radim, samo se moram pobrinuti da klinci ništa ne slome.
Znate šta, predomislila sam se,mrzim kićenje jelke.
6. Otvaraš li poklone za Badnjak?
Ne. Ja čak ni ne dobijam poklone. Moj život je sranje.
7. Možeš li nabrojati sve Deda Mrazove irvase ?
Rudolf.
8. Prava ili veštačka jelka?
Veštačka. Iako ne voljno.
U,story time.
Dakle imali smo tu jelku još od kad je bila visoka samo pola metra, zajedno sa korenom i sve smo je svake godine kitili u dnevnoj sobi a onda je posle praznika iznosili nazad napolje. Sve dok nije više mogla da uđe kroz vrata. Onda smo je ostavili na miru i narasla je preko krova kuće. Ta jelka je posadjena kad sam ja imala godinu dana a nažalost smo morali da je odsečemo jer da nismo verovatno bi nam pala na krov. Ili nama ili komšiji. Što mu sad dođe na isto jer su mi se baba i deda nedavno preselili u kuću do naše.
The end.
9. Omiljeno jelo/ desert za Božić?
Teško je odlučiti.
Moja majka jedva čeka neki izgovor da pravi što veću gozbu.
I da mene, naravno, maltretira da joj pomognem. A onda se svi prežderemo i naredne dve nedelje doručkujemo, ručamo i večeramo tu Božićnu gozbu.
10. Budi iskrena. Voliš li više primati ili poklanjati poklone?
Ko ne voli da prima neka baci prvi kamen.
Ali,kao što sam rekla ja jadna ne primam ništa.
Sa druge strane, možete li da zamislite te izraze lica dece kad im poklonite i najmanju stvarčicu. Obožavam poklanjati svojoj deci bilo šta .
Ali samo njima, ostale ko šiša. Svojoj najboljoj drugarici sam za rođendan poklonila čokoladu (koju je morala podeliti sa mnom. )
11. Koje mesto bi volela posetiti za Božić?
Idk. Afriku .
12.Kako si saznala da Deda Mraz ne postoji?
Ne postoji! !!?? Od koga ja onda dobijam sav onaj ugalj?
Zapravo sam sama shvatila. A onda sam rekla svojoj mlađoj sestri i smejala se dok je ona plakala.
13. Donosiš li novogodišnje odluke? Ako donosiš da li ih se pridržavaš?
Da. I ne.
Mislim, uvek sam ozbiljna povodom tih odluka, a onda dođe jedan posle ponoći nove godine i pomislim "Ah,već sam zeznula. Ma ko ga šiša. Sledeće godine. "
14. Šta ti čini Božić posebnim ?
Ne bih znala reci. . .možda svi oni kolači.
Šalu na stranu, kao što je opšte poznato Božić je porodični praznik tako da bih rekla (onako, po logici) :porodica.
A ako se izuzme to što ne dobijam poklone; mrzim glupu hladnoću; pranje svih onih sudova; skupljanje krhotina ukrasa koje su klinci polomili iako su u porodici ono vekovima; što me uvek boli stomak od prejedanja Božićni praznici i nisu toliko loši jer sam sa celom mojom gnjavatarskom porodicom (a i svi oni kolači)
********
Ako neko hoće da odradi ovo. . .ne znam, nek se taguje sam.
Ljubim.
Volim.
Pošaljete mi poklone.
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD