Rekla sam ja biće tema "Prokletstvo" ,samo sam se previše zadubila u istu jer mi je strašno zanimljiva pa nikako da je napišem.Prokletstvo (definicija) :
1. Javno izgovorena i objavljena želja da koga snađe najveća nesreća ;anatema (baciti prokletstvo)
2. Zla sudbina ili ono što je uzrok nesreće.Anatema- bukvalan prevod (sa grčkog) je "posvetiti" ili "posvećeno". U današnjem značenju kletva ili prokletstvo. Ali to vam je više u religijskom smislu- prepušten volji Božijoj.
Prokletstvo je,takođe, tamna senka koja se nadvija nad čovekovim životom. To je zla sila koja čoveka prati i ne da mu da uspe u životu i ostvari sreću.
Dakle, ja nisam prokleta kao što sam mislila.
Dobra strana mog čudnog zaključka je što sam našla gomilu zanimljivih prokletstva za koja ste možda i vi čuli.
Znate da sam užasna u prepricavanju pa ću se truditi što bliže istini i jasnije da pišem (iako neće biti jednako zanimljivo, nažalost jel da? )
1. Prokletstvo faraona
Da li je samo meni odmah na pamet pao Tutankamon?
(Mislim, na stranu što već znam prokletstvo . Kao i to da znam ime još samo jednog faraona. )
Dakle, Tutankamon. Faraon koji je započeo vladavinu u svojoj devetoj godini. Pretpostavlja se da je umro u devetnaestoj. Uzrok smrti: pretpostavlja se ("Postoje nalazi koji uključuju mogućnost ") da je umro od infekcije pošto je slomio nogu.
Posle otvaranja njegove grobnice, 1992 godine, iznenadne smrti i nesreće su zadesile sve koji su bili u njoj. Te nesreće su stvorile ovaj mit o proklestvu, pa priča ide : "Ovaj umro od nepoznate groznice ", "Onaj se žalio na iscrpljenost, pao u komu i umro ", "Neki levi doživeo nesreću ",i tako dalje.
Međutim, neki naučnici su našli spore nekih praistorijskih gljivica u grobnici pa su ustvari sve pobile te gljivice.
2. Prokletstvo Ocija- ledenog čoveka
YOU ARE READING
J.A.
RandomIzazovi, za sad. Verovatno još dodatnih gluposti o meni. :* ♥ J.A. (moji inicijali...Jelena A.) što je takva super slučajnost je je ovo knjiga o meni xD