Névsor

390 11 0
                                    

~Sziasztok! Bocsánat, hogy nem folytatom a történetet, de úgy gondoltam jó lenne, ha csinálnák egy listát a szereplőkről, teljes nevükkel és egy rövid kis leírásokkal, hogy ne legyenek annyira ismeretlenek a karakterek! :)~

Fontosabb szereplők:
1) Evelinne Grace Moore - főhősnő, aki egy nem mindennapi különleges, még azok között is ritka képességű ~ álomfogó.
2) Caroline Bayern - Eve szobatársnője és legjobb barátnője egyaránt. Ő is különleges (akárcsak mindenki más abban az iskolában), az ő adottsága a telepatikus kommunikáció és fejben olvasás egyaránt.
3) Levy McCarter - Cara egyik igaz barátnője, akinek a hatására Evelinnel is jóba lesz, és hármas barátságot táplálnak az iskolaidő alatt. Ő egy hibrid, vagyis ő egy teljesen egyedi fajzatú különleges, mert ő egy lélekrabló, ami igazi ritkaságnak számít.
4) Nathan West - Tipikus rosszfiú, későbbiekben az egyik lánnyal is összefűzi a szálakat. Neki a képessége az, hogy minden újholdkor és félholdkor nyirokfarkassá változik.
5) Jackson Roonie - Fontos szerepet fog játszani Eve életében, miután egy intézetben összfutnak. Ő nem a Mitichi iskola tanulója, mégis különleges, hasonló az adottsága, mint Evelinnek.

További szereplők:
1) George Moore - Eve édesapja, hivatlnok, radikális ember. Sok kegyetlen dolgot művelt a lányával, de szíve mélyén szereti őt, csak soha nem mutatta ki.
2) Mary Moore - Eve édesanyja, ügyvédnő. Ő sem jobb szülő, mint a férje, de ő még annyira se szerette a lányát, mint George.
3) Theresa Woods - az iskola igazgatónője
4) Gabriel Hood - osztálytárs, eleinte flörtölget az új lánnyal, majd egy komoly barátság alakul ki.
5) Laila Reeno - osztálytársnő
6) Raul Rambour és Martin Carter - floorballosok, az osztály legbunkóbb diákjai.
7) Rachel Cook, Paulina Brown és Camilla Tanner - stréberek, az osztály legokosabbjai.
8) Wendy és Mendy Marwell - a gonosz ikrek, akik nagyra telnek magukkal, és Eve megkeserítői, de a végén mindig elintézi őket a saját módján.
További osztálytsak: Oliver Papper, Fletcher Sykes, Victoria Naomi Lawn, Daniel Reeder, Tom Gates, James Hanks és Hailey Parker.

~Szeretnék köszönetet mondani mindazért, amit kaptam tőletek, már nem kell sok az 500 megtekintéshez, de mindenkinek, aki eddig beleolvasott, annak is köszönöm, és remélem, hogy továbbra is figyelemmel fogjátok kísérni Evelinne Grace Moore életét, ahogy a feje tetejére áll minden...további jó olvasást!❤~

Barátság 50 árnyalataTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang