4. fejezet

251 12 0
                                    

Mély levegő...nem lesz semmi baj, már vagyok olyan erős, hogy megvédjem magam az apám idióta játékai elől! - jelentettem ki önbizalommal telt hangon.
Végigsétáltam a folyosón, majd jobbra befordultam a hatalmas nappali felé, ahol már várt anyám a kanapén, apám pedig szigorú tekintettel fürkészett valamit az ablakból.
Lágyan megköszörültem a torkom:
-Hívtatok?
-Ohh Eve, apáddal nagy döntéshez jutottunk! - dalolta anyám, amitől kirázott a hideg.
-Igen...?
-Beadunk egy bentlakásos iskolába, mert ez a hely nem megfelelő neked.
-Micsoda?? Én...én nem akarok innen elmenni! Hisz már elkezdődött a tanév, csak úgy nem mehetek át más iskolába! - próbáltam a lehetetlent: meggyőzni a szüleimet, hogy maradhassak.
-Evelinne, hidd el csak jót akarunk neked...ez az iskola 300 km van alrébb, egy kis eldugott városkában, Mitichiben. - jelentette ki apám úgy, mintha ez volna a világ legtermészetesebb dolga, hogy az ember lánya Mitichibe megy egy bentlakásos suliba....
Szememben forró könnyek gyűltek össze, amik nagy cseppekként gurultak végig az arcomon, miközbe próbáltam újra lehiggadni.
-Miért teszitek ezt velem?! És mit jelentsen az, hogy nem megfelelő nekem?! Én mindig jól viselkedtem, soha semmit nem szegtem meg...- mondtam kapkodó hangon.
-Ez a döntésünk, már be is vagy irattatva, az igazgatónő örömmel fogad holnap. Most menj pakolni, holnap korán reggel indulunk.
- fejezte be a beszélgetést George apám, miután úgy érezte, hogy elegendő információval látott el.
Elkeseredetten kullogtam fel a szobámba, miközbe a könnyeimet nyeldesve szedtem elő az utazótáskáim, mit sem sejtve, hogy ezzel az iskolaváltással még inkább megváltozik az életem.

Barátság 50 árnyalataحيث تعيش القصص. اكتشف الآن