*Ahoj, po dlouhé době se opět hlásím! Vím, že je to už pekelně dlouho, co vyšla naposledy část, ale ani si neumíte představit (vlastně asi umíte :D) , co všechno teď před Vánoci musím stihnout. Dárky, pečení, zdobení, plus spiknutí všech učitelů na škole :D Takže na to nemám moc času. Ani nevím kdy tahle kapitola vlastně vyjde. Doufám, že 19.12. , jak jsem minulý týden slíbila. Pokud je dnes jiný den, moc se omlouvám, ale vy mě určitě pochopíte, protože to u vás zřejmě probíhá podobně :D
*Další věc, co jsem chtěla říct → Jakmile začnou prázdniny, budu psát jako divá, protože už se na to mega těším, že na to bude čas a nálada :D Snad by mohly kapitoly tedy vycházet častěji a pokud ne, aspoň si něco předepíšu :D Navíc bych chtěla jako takový malý dáreček napsat nějakou FF jednodílovku (S kým? Nechte se překvapit, protože já sama ještě nevím :D ). Takže to je asi všechno, co bych pro začátek chtěla říct, příjemné počteníčko přeju :3
*Na obrázku → Alyson Michalka jako Nicole Davis :)
*Hudba → Grace - You don't own me ft. G-Eazy → můžete si ji pustit jak se vám zlíbí :)
_____________________________________________________________________________
-JAMIE-
"Halo?", z telefonu se ozve důvěrně známý hlas. "Jacku, to jsem já, Jamie. Myslíš, že to dneska v práci zvládnete beze mě?", ležím sám v posteli s telefonem u ucha a vedle mě je prázdné místo. Nicole už je dávno pryč. "Klidně lež spáči, dneska by to neměl bejt problém", ujišťuje mě Jack a já si pro sebe oddychnu. "Tak díky moc, kámo. Máš to u mě", vstávám z postele a vcházím do koupelny. "Za nic. Ale můžu vědět, proč si bereš volno?", podezřívavě se vyptává. "Včera jsem se stavil na pár panáků a asi jsem to trochu přehnal, není mi úplně nejlíp", přiznávám a tváře mi rudnou studem. Ještě že to nemá kdo vidět. "No já si to myslel", zasměje se. "Tak se prospi a zítra ti bude o hodně líp, mám v tom praxi. Už musím jít, měj se", uděluje mi znalecké rady a se smíchem zavěšuje.
V koupelně se dávám trochu do kupy a pak odcházím do kuchyně, abych si připravil něco ke snídani. Zjišťuji, že vlastně nemám vůbec chuť k jídlu, a tak z lednice vytahuji jen mléko a zaliji jím cereálie, které jsem předtím nasypal do misky.
Dostávám do sebe sotva polovinu připravené snídaně a pak si odcházím opět lehnout. Jenže nemohu usnout, v hlavě mi pořád běží obrazy toho, co se odehrálo včera. Jak jsem se výstavně opil v hospodě a pak jsem se ocitl v bytu nějaké ženy, jejíž totožnost ani neznám. Jak jsem ji potom bez rozvahy ojel a odešel pryč. Jak jsem doma hned nato ojel svoji snoubenku a pak prostě odešel spát. Jak jsem včera totálně selhal a pohnojil svůj život v průběhu tří hodin. A jak mi to vlastně v ničem neublížilo, ale ani nepomohlo. Pořád nevím, kde a u koho je moje místo a pořád si nejsem jistý, jestli se vlastně vůbec chci oženit.
Dostal jsem se do situace, kdy nevím, jak naložit s tím, co mám a nevím, kdo vlastně jsem a co od života chci. Natož kde to mám hledat. Možná by bylo nejlepší začít někde úplně od znova. Například tam, kde to všechno začalo. V rodném městě, v Lincolnu. Musím si o tom s Nicole vážně promluvit.
Cítím, jak mi těžknou víčka a sny si mě unáší do vlastního světa. Nechávám je, a tak během chviličky už nemám ponětí o realitě, ale jen o světě, který utváří moje fantazie. Sním o dívce se zrzavými vlasy a se zelenýma očima, ale její tvář nějakým způsobem zůstává skrytá.
-SETH-
"Jsme tady", zaparkuji auto před chatou, která stojí hned vedle obrovského jezera. Všude okolo je zeleň a je tu opravdu tak nádherně, jak to Lily popisovala. Ta chata je na první pohled luxusní a vkusně vypadající. Načervenalé dřevo hned na první pohled hřeje a kamenný obklad dodává dojem domova. "Páni, ani v nejmenším jsem si to takhle nepředstavovala. Nádhera, prostě krása. A je to celé naše", usměje se na mě, kupodivu tak nějak upřímně. Zřejmě je opravdu šťastná z nového začátku, protože postupně odhazuje nedávno vybudované zábrany a já si její důvěru získávám zpět. Tentokrát už to nesmím posrat, musím se ovládnout. Jinak bych přišel o tenhle luxusní život, v luxusním domě u jezera a s touhle docela luxusní holkou, která mi čas od času i dá.
ČTEŠ
Neighbours again
RomanceMalá Lily Tannerová společně s Jamiem Woodem jsou sousedé v Nebrasce a dobří kamarádi. Tráví spolu každý den. A jak to tak bývá, když s někým trávíte příliš mnoho času, zamilujete se do něj. Když se pak Jamie stěhuje do New Yorku za prací, to, co me...