2/Vidíš, že umíš bejt i hodná děvka

66 5 0
                                    

*Předem se omlouvám, že kapitola je hodně zamotaná. Dějové linky už nepoběží tak paralelně a začnou se od sebe odchylovat. Snažím se pořád střídat pohledy, aby to bylo pestré a ne celé jen z pohledu jednoho či dvou lidí. Ale určitě vím, že bude pár kapitol (minimálně 2), které budou celé z pohledu jednoho člověka. Neprozradím koho a proč ;)

*Dále se také předem omlouvám za to, co se v téhle kapitole bude dít. Začne se "vynořovat" (nebo se spíš úplně vynoří) Sethova temná stránka a padne tady hodně sprostých slov, i trochu násilí. Pokud tohle z nějakých důvodů nedokážete číst, tak to asi radši ani nečtěte. Jen bych chtěla upozornit, že tohle nepíšu proto, že bych se toho zastávala, nebo to měla ráda. Naopak. Tohle nesnáším a je potřeba na to pořádně upozornit! Snad nevznikne žádné nedopatření :)

*Píseň : The Hills od The Weeknd → hodí se zřejmě k té ošklivé scéně :// , na obrázku Jake Gyllenhaal jako Seth Collins :)

_____________________________________________________________________________

-SETH-

Kouř. Je všude. V místnosti se nedá dýchat, není nic vidět. Jen kouř. Skoro se dusím v tom kouři, který představuje mlhu zastiňující mojí mysl. Mou hořkost. Můj vztek. Sedím na měkkém křesle, cigareta mi už spaluje prsty a rozžhavený popel mi propaluje drahé kalhoty. "Sakra", upouštím ji na zem. Zvednu ruce a popadám se za zátylek. Cigareta dál propaluje koberec, já si jí ale nevšímám. Jdu k oknu, abych ho otevřel a vpustil tak do místnosti trochu čerstvého vzduchu. Kouř se valí ven. Můžu dýchat. Moje stažené hrdlo se uvolňuje. Svoboda. Vztek ustupuje, mlha z mé mysli pomalu mizí. Nabírám si ještě trochu vzduchu do plic. Odcházím do koupelny. Dívám se do zrcadla a pozoruji, jak mě opouští polovina mého já. Oplachuji si obličej a po douškách upíjím vody tekoucí z kohoutku. Teď už je mi líp. Už necítím nenávist. Už nemám chuť se sebrat a vlítnout jí do domu. Už se kontroluji.

Takhle to dál nepůjde. Dnes to bylo o fous. Pokud se nezačnu lépe ovládat, způsobím něco, co by mohlo fatálně ohrozit náš vztah. Buď poslušný a ona bude také. Hlavně nedělej ukvapené závěry.

Zatímco se snažím uklidnit sám sebe, v ložnici se ozve známé pípnutí. Jdu tam, abych si přečetl zprávu. Lily. 'Omlouvám se za dnešní noc.' Nedokážu se na ni zlobit. Teď už ne. 'Nechme to být, nezlobím se.' Odpovídám a na konec zprávy ještě přidávám roztomilého smajlíka, aby si nedělala starosti. Když odcházím opět do koupelny, pípnutí mobilu mě přivolá zpět.'Nechceš zajít ke mně?' Na konci zprávy na mě mrká smajlík a já skoro neodolám. 'Dnes ne. Potřebuju se dostat zpátky do formy.', odpovídám nakonec , popadám tašku se sportovním převlečením a opouštím svůj byt s prásknutím dveří.

-LILY-

Zírám na displej svého telefonu a jsem zmatená. Včera jsem myslela, že by mě nejradši roztrhal. Dnes to chce nechat být, ale vzápětí odmítne moje pozvání? Co se s ním dneska děje? Co se s ním vlastně děje posledních pár týdnů?

Rozhoduji se, že to zjistím. Potřebuji vědět na čem jsem a nesmím dopustit, aby se někdy opakovala včerejší noc. Musím na to ale strategicky.

Protože neznám lepší strategii na Setha Collinse než sexy prádélko a boty na velmi vysokém podpatku, oblékám si na sebe svoje nejlepší kousky, které schovávám pod dlouhým kabátem a vyrážím z domu. Dnes si pro změnu objednávám taxi a nechávám se svézt až před jeho byt. Protože mám klíče, vcházím rovnou do bytu. Překvapuje mě velmi silný zápach a špatné ovzduší. Otevírám okno, ale zatahuji závěsy. Všude po bytě rozsvěcím svíčky a rozhazuji okvětní plátky z růží, které stojí na stole. Obrácená romantika? Proč ne.

Neighbours againKde žijí příběhy. Začni objevovat