*Předem se omlouvám,že hned v první kapitole začínáme takhle zostra,ale prostě jsem to tak cítila,tak sem to tak napsala :D Hudba : Jeremih - Fuck you all the time → doporučuji pustit k "postelové scéně" :D Na obrázku bratři Hemsworthovi jako bratři Williamsovi (Liam → Jack ; Chris → George) :D
____________________________________
-LILY-
Bylo opravdu těžké být vzornou studentkou, vděčnou dcerou, spolehlivou kamarádkou a milující přítelkyní. Ale teď konečně stojím tady na pódiu a pronáším svůj proslov, který jsem si na promoci připravovala několik týdnů dopředu. Konečně mám vysněný titul, a můžu pracovat s dětmi. Konečně ve 24 letech můžu začít žít opravdový život. Vlastní práce, vlastní příjem, všechno v mých rukou. Po boku mého přítele Setha, který není tak špatný, oproti všem těm katastrofám před ním. Moje zelené oči se zdají být zářivější než kdy jindy, moje zrzavé vlasy lesklejší a postava zaoblenější, pro muže mnohem lákavější, než dřív. Ale pořád budu ta malá Lily z Lincolnu. Teď po škole si dám půl roku přestávku, abych se chvíli mohla věnovat tomu, co mě tak baví. Přes den umění, v noci zábava. A než se vrhnu na práci, můžu mezitím vydělávat prodejem mých obrazů. Že by se blýskalo na lepší časy? Strhne se bouřlivý potlesk. „Blahopřeji, zlato," obejme mě zezadu a vtiskne mi polibek do vlasů. Voní tak úžasně a mužně. „Sethe!" Otáčím se k němu a omotávám mu ruce kolem krku. „Díky moc, jsem tak šťastná!" Jsem opravdu šťastná.
Když už jsme na pódiu všichni absolventi, začíná sem přicházet čím dál tím víc lidí, kteří chtějí poblahopřát těm, ke kterým patří. I se mnou tu pár lidí stojí: Seth, kamarádka Danielle společně se svým přítelem Ianem a teď mi přichází potřást rukou i můj milovaný otec. Je taky šťastný, srší mu to z očí. Zřejmě je na mě hrdý a já díky tomu pociťuju všechnu tu mateřskou lásku, kterou v sobě střádá už 24 let. „Holčičko moje! Jsem na tebe tak pyšný. Budeš skvělá učitelka. Škoda, že se toho nedožila tvoje matka, byla by stejně tak pyšná jako já." Třese mojí rukou a oči mu vlhnou dojetím. To už to nevydržím a po tváři se mi kutálí slza radosti a dojetí. „Díky, táto! Moc. Chtěla jsem jít v jejích stopách od jak živa." V tom už mě bere do náruče Seth, palcem mi utírá slzu a přejíždí jím po mých rtech. Dává mi něžnou pusu na rty, které jsou naběhlé očekáváním už od prvního doteku. „Mohl bych tě takhle líbat celou noc." Říká to sebejistě a s pohledem zavrtaným do mých očí nechává ve vzduchu viset nevyřčený příslib. Když tohle dělá, vždycky se nemůžu dočkat večera. A dneska mám přeci promoci, dostanu večer dárek?
O PÁR HODIN POZDĚJI...
Vstupní dveře se zavírají a třískají o panty takovým stylem, že se otřásá celým dům a pokud naše sousedka spala, teď už tomu tak nejspíš není. My si toho ale nevšímáme, protože máme právě co dělat s jazykem toho druhého. Jsem vděčná, že mám na sobě tenisky, protože na jehlách bych se při téhle vášnivé -LÍBÁME SE- chůzi nejspíš slušně natáhla. Pomalu doklopýtáme až ke dveřím ložnice a za sebou necháváme cestičku z kabátů, bot, kabelky a byla jsem dokonce natolik aktivní, že jsem ji prodloužila i o svoje triko. On otevírá dveře, mě bere do náruče a odnáší mě do ložnice, kde mě přímo hází na postel a stahuje si to svoje triko. Já ho při tom hladově hltám očima a vychutnávám si výhled na napínající se svaly, potem lesklou, mírně opálenou pokožku a jeho zručné prsty pevně držící lem trika, které je v mžiku na zemi a on už se sápe ke mně.
Ta sexualita z něj vyzařuje kdykoliv ho sleduji, ale teď je hmatatelná, je přímo na dosah. A tak se té sexuality dotýkám, prsty obkresluji jeho vypracované břicho a vpíjím se mu pohledem do očí, ve kterých se odráží ten můj, žhnoucí a zhýralý. Sklání se nade mnou a jeho horký dech mě spaluje skoro tak stejně, jako moje touha. „Zbavíme tě těch přebytečností, co říkáš?" Ve skutečnosti je to jen řečnická otázka, protože dřív než se stíhám nadechnout k odpovědi, on už se přesouvá k opasku mých supertěsných džín. Rozepíná ho i s džíny tak rychle, jak to nedokážu ani já. Okamžitě mi je stahuje a já ležím na posteli už jen ve spodním prádle. A v botách. Vždycky mi boty nechává, nikdy mi je nesundává. A když si je náhodou sundám sama, zuří tak moc, až se ho bojím. Prý ho to vzrušuje.
ČTEŠ
Neighbours again
Roman d'amourMalá Lily Tannerová společně s Jamiem Woodem jsou sousedé v Nebrasce a dobří kamarádi. Tráví spolu každý den. A jak to tak bývá, když s někým trávíte příliš mnoho času, zamilujete se do něj. Když se pak Jamie stěhuje do New Yorku za prací, to, co me...