*Omlouvám se, že nová kapitola vychází o den později, ale znáte to. Silvestr! Bylo toho až až a prostě se to nestihlo. Proto je kapitola i trošku kratší. Snad vám to nevadí :) Dneska asi k tomu začátku nemám nic moc na srdci :D Příjemné čtení přeji :)
*Hudba → Jefferson Airplane - Somebody to love (Doporučuji pustit, jakmile se dostanete k Jamieho flashbacku z baru, kde potkal Nicole)
Na obrázku → Zac Efron jako Jamie Wood ♥__________________________________________________________________________
-LILY-
Užívám si sobotní ráno, kdy nemusím do práce a můžu se jen tak povalovat doma. Sedím na křesle v obýváku, v ruce hrnek s teplým čajem a vedle sebe na stolečku čerstvé pečivo. Televize je puštěná, ale já jí nevnímám. Dívám se z okna a kochám se pohledem na tu přírodu okolo. Pak mě vyruší Sethův hlas.
"Přinesl jsem ranní noviny", ozve se z kuchyně a hned na to přijde Seth jen v domácích teplácích a mikině a na stolek položí noviny. "Díky zlato. Co shánění práce? Jak to jde?", mile se zeptám, kousnu si křupavé housky a usrknu ze svého čaje. "To je jedna z věcí, o kterých s tebou chci mluvit. Byl jsem se zeptat v jedné posilovně - myslím, že Shape Fitness Center, nebo jak se to tam jmenuje - jestli tam nepotřebují zaplácnout nějaké volné místo. A měl jsem štěstí, vzali mě jako fitness poradce. Platí dobře a je to kousek odsud, takže bych zasloužil pochvalu", přijde ke mně a nastaví svou tvář, na které už pár dní srší strniště. "Šikovný Seth, možná že dneska dostane dárek", vlepím mu jeden krátký polibek na tvář a zaculím se na něj. Pak odchází zase směrem do kuchyně.
Pročítám si noviny a pak si vzpomenu, že se mnou chtěl ještě něco probírat. "A ta druhá věc?", zavolám na něj zvědavě do kuchyně. Po chvíli se zase vrátí zpět s hrnkem kávy v ruce a usedne na křeslo naproti mně. "Málem bych zapomněl. To budeš zírat", navnadí mě a upije ze svého hrnku. "Nejdřív mi ale podej tu misku s pečivem", natáhne ke mně ruku a gestem naznačí, abych mu misku podala. "Tady máš, ale už to vyklop", podávám mi misku a nedočkavě se na křesle zavrtím.
"Máme nového souseda", řekne rádoby zajímavě a mě to nechává chladnou. "To je všechno?", opřu se zase hluboko do křesla. Ušklíbne se. "No jo, uznávám, že novinka roku to není, ale měla bys ho vidět. Je to nemehlo, musel jsem mu pomoct s krabicemi, protože mu padaly z rukou. A celkově mi přijde zvláštní", kousne si do housky a já se zasměji. "A kdo to vlastně je?", zvedám se z křesla a odnáším nádobí do kuchyně. "Nevím, moc mi toho o sobě neřekl, jen že se jmenuje Jamie", slyším za sebou, jak zašustí novinový papír. "A příjmení?", zavolám z kuchyně, aby mě Seth slyšel. Pustím vodu ve dřezu a umývám svůj hrnek s talířek. "Nějakej Wood, Jamie Wood", slyším přes hukot vody tekoucí z kohoutku. Co to řekl?!
Vrátím se z kuchyně do obýváku, úplně zaskočená. Seth se na mě otočí a když vidí můj výraz, hodí po mě pohled -JSI V POŘÁDKU?- . "Můžeš mi ještě zopakovat jeho celé jméno?", soustředím se na to, aby v mém hlase nebylo poznat znepokojení. "No, Jamie Wood. Ty ho znáš?", udiveně na mě vykulí oči.
Jamie, můj kamarád z dětství, je tady? To není možné. To nejspíš nebude on, Wood je přece celkem časté příjmení. Konec konců i jméno Jamie se hodně používá. Tomu sama nevěříš, znáš přece jen jednoho Jamieho. Je to on. Ne, to určitě není on. Sakra!
"Tak znáš?", vytrhne mě z přemýšlení Sethův trochu podrážděný hlas. "No, j-jo. Ano, jedno Jamieho Wooda znám, ale tohle nejspíš nebude on", mávnu nad tím rukou a snažím se uvnitř trochu uklidnit. Tohle mě tedy vyvedlo z míry.
ČTEŠ
Neighbours again
RomanceMalá Lily Tannerová společně s Jamiem Woodem jsou sousedé v Nebrasce a dobří kamarádi. Tráví spolu každý den. A jak to tak bývá, když s někým trávíte příliš mnoho času, zamilujete se do něj. Když se pak Jamie stěhuje do New Yorku za prací, to, co me...