*Karen Gillan jako Lily Tanner*
-LILY-
Když se jeho rty setkají s mými, zapomínám na svět okolo. Dokážu vnímat jen a jen naše spojení. Všechno kolem nás jako by zšedlo a my jsme ti, kdo svým polibkem vnášejí do světa barvy.
Na začátku jen zlehka pokouší moje hranice a jemně ochutnává moje rty. Mé tělo reaguje příznivě. Strnulé a zmatené pohyby mých rukou přechází ve zkušené zkoumání jeho těla. Nejdříve pevně semknuté rty se teď pomalu ale jistě pootevírají a dávají mu tak jasně najevo, že může jít dál. Když si je jistý, že už mu nikam neuteču, prohlubuje náš polibek a jazykem důkladně zkoumá moje ústa. Vycházím mu vstříc a nechávám ho, aby mě svými polibky a doteky, které se stávají naléhavějšími, hýčkal až do smyslů zbavení.
„Jamie," unikne mi z úst jeho jméno. Cítím, jak se mu zadrhne dech a zatrne mu ve slabinách.
„Chci tě. Miluju tě." Drží mou tvář ve svých dlaních. Zadívá se mi hluboko do očí a pátrá v nich. Zorničky má rozšířené vzrušením a očekáváním. Čeká. Pohled mu netrpělivě sklouzává zpět na moje rty.
On mě miluje. Přiznal to. A miloval mě celou dobu. Stejně tak jako já jeho. O tomhle okamžiku sním od svých...od kolika vlastně? Vždycky jsem ho milovala a vždycky jsem po něm toužila.
„Taky tě miluju. Ani nevíš jak moc," hlesnu a pak se nedočkavě přisaji zpátky na jeho rty. Rukama zbrkle přejíždím sem a tam v zoufalé snaze dotknout se každičkého centimetru jeho těla.
„Dovol mi se s tebou milovat," odtáhne se ode mě a zadýchaně a zároveň opatrně se mě ptá. Ví, že nežádá o málo. Chce po mně hodně, ale já jsem ochotná mu to hodně dát.
„Tobě dovolím všechno," vydechnu a dřív, než si opět stihne ukrást moje rty, udělám to já.
Navážeme tam, kde jsme přestali. Vjedu mu rukama do vlasů a zatahám ho za ně. Slastně zamručí a jeho ruce sjedou k mým bokům. Chytne mě za ně a jedním hbitým pohybem mě vyhoupne do vzduchu. Obmotávám své nohy okolo jeho stehen a on si mě takhle odnáší do ložnice.
Tam mě pomalu a opatrně pokládá na postel a lehá si ke mně. Vzepře se nade mnou na svých loktech a chvíli se mi jen tak dívá do očí. Pak mi vtiskne sladký polibek na čelo a znovu se odtáhne.
„Jsi si jistá, že to chceš? Že jsi na to připravená?" starostlivě přivře oči.
„Nikdy jsem si nebyla jistější," bleskově odpovím a on hned na to znovu spojí naše rty. Chvíli se jen tak líbáme, ale pak ucítím jeho studené ruce, jak se nenápadně kradou pod moje triko a hladí mě na zádech. Je to prosba.
Vyhovím mu tím, že se od něj odtáhnu, chytnu lem svého trika a mučivě pomalu ho vytahuji pořád výš a výš. Upřeně to všechno sleduje a když už to nevydrží, stáhne si svoje triko. Mezitím je to moje taky dole, a tak mě povalí zpátky na postel. Rozhoduji se převzít kontrolu a převracím ho na záda. Takhle pode mnou mu to sluší ještě víc.
Chce se mě dotknout, ale zamrzne v pohybu, když sáhnu dozadu a rozepnu si podprsenku. Spustím ruce dolů a ramínka mi samy sklouznou po ramenou. On si skousne ret a tentokrát ruku rychle zvedne a podprsenku mi úplně sundá. Ovane mě chladný vzduch a moje tělo na to okamžitě zareaguje. On se ke mně zvedne a zajede mi rukou do vlasů, přitáhne si mě blíž, až se naše rty dotknou. Něžně mě zasypává polibky a přitom rukama zkoumá mé polonahé tělo.
Pak nás znenadání zase přetočí a já opět ležím na zádech. On si sedá mezi mé nohy a skloní se k mým prsům. Zlehka mě na obě prsa políbí a sází jeden polibek za druhým na mé břicho a dostává se až k opasku mých džín. Pomalu ho rozepíná a dívá se mi při tom do očí. Hned na to džíny rozepíná, zahákne za ně své prsty a začíná mi je ještě pomaleji stahovat dolů. Cestou nabírá i mé kalhotky.
Když odhodí i poslední kousek mého oblečení, ležím před ním tak, jak mě Bůh stvořil a je mi to úplně jedno. Očima mě prozkoumává a uctívá.
„Jsi nádherná. Krásnější, než jsem si představoval. I s těmi jizvami a modřinami - jsi prostě úchvatná," pronese potichu a pak zase skloní hlavu k mému tělu. Když ucítím jeho dech na svém odhaleném těle, zavibruje mi v podbřišku a jakmile ucítím jeho rty na svých stehnech, celá se roztřesu. Zanechává za sebou místečka, která mě pálí vzrušením, ale všechno to ustane, když se mě rty dotkne tam.
„Ach." Zvrátím hlavu dozadu.
Pokračuje v trýznění a já cítím, jak se to ve mně začíná střádat. Jeho ruce mě při tom hladí na bocích a ještě tak zintenzivňují ten pocit.
„Prosím," vydechnu vzduch, který už nějakou dobu zadržuji v plicích. On mě ale mi naposledy políbí na podbřišku a přestává. Proč?
Sápe se ke mně nahoru a dává mi ochutnat. Slastně mi vzdychnu do úst a on se při tom zakření.
„Ty jsi neuvěřitelná," uchechtne se a vlepí mi ještě jeden polibek na rty. S překvapením zjišťuji, že má v kapse svých džín ochranu. No jasně, muži jsou vždy připravení. Na rychlo si sundává džíny a nasazuje si kondom. Pak se mi vážně podívá hluboko do očí a vydechne. Cítím, jak se do mě noří a to mě nutí znovu zadržovat dech. Na chvíli se přestává hýbat a vstřebává svoje vlastní pocity. A pak znovu přiráží. Konečně zase vydechnu.
Všechno probíhá tak něžně, pomalu a romanticky. Není příliš rychlý, ani moc tvrdý a už vůbec ne naléhavý. Právě naopak. Je velmi trpělivý. Zasypává mě polibky, zatímco jsou naše těla propletená v jedno.
Nikdy před tím to takové nebylo. Nikdy to nebylo krásnější. Kvůli němu je to jiné. Možná je to tím, že on je jediný, koho vlastně doopravdy miluji a kdo doopravdy miluje mě. S ním se to zdá tak správné.
Trvá to půl hodinu, možná tři čtvrtě. Pomalu se spolu prodíráme na povrch. Ztrácíme se ve společných pocitech a v sobě navzájem. Mohli bychom takhle vydržet navždy, ale všechno jednou musí skončit. Některé věci ale končí i krásně.
„Jamie," sténám jeho jméno, zatímco se pod ním svíjím v křečích a posouvám ho přes jeho vlastní okraj.
„Nikdy už tě neopustím," vydechne a v únavě jeho tělo přikryje to mé.
_____________________________________________________________
*Yaaas, Limie moments :D Na tenhle ship lepší jméno asi nevymyslím :D Ale konečně spolu! Takhle kapitola mi dala celkem zabrat, nechtěla jsem, aby to vyznělo nějak extra perverzně, chtěla jsem, aby to působilo spíš romanticky, ale některý momenty ani nějak romantický bejt nemůžou ( všichni víme, kterej moment myslím -_-) :D Snad se mi to aspoň z poloviny povedlo!
*Víte, jak to chodí, vote+comment♥ a jakékoliv ohlasy :) Paa a zase příště u další kapitoly :)
-Merenwen99
ČTEŠ
Neighbours again
RomanceMalá Lily Tannerová společně s Jamiem Woodem jsou sousedé v Nebrasce a dobří kamarádi. Tráví spolu každý den. A jak to tak bývá, když s někým trávíte příliš mnoho času, zamilujete se do něj. Když se pak Jamie stěhuje do New Yorku za prací, to, co me...