Ако напиша друго заглавие ще Ви издам прекалено много за случките в главата.

252 31 5
                                    

***ГТНия***

Седях си гушната в Сехун, докато гледахме някакъв скапан филм, от който нищо не разбрах, а той галеше главата ми. Изглежда, че и на него не му беше много интересно.

-Ния?- той ме отблъсна от себе си.

-Ъъм, да?

-Трябва да поговорим за нещо.

-Късаме ли?

-Ъъъ.....?

-Да, да, добре, ще си събера багажа и ще си тръгна, а ти никога повече няма да ме видиш.

-Не, не, чакай! Не е за това!- той дръпна ръката ми, а аз тупнах звучно на земята до него.

-Какво тогава?

-Ами.....Казах на нашите за нас.

-Оу...Е, това не е края на света.

-Да, но......те поискаха да се видите.

-Както вече казах: Това не е края на света!

-Днес.

-Какво!? Това е края на света! Аз трябва да сготвя, да изчистя, да.....

-Успокой се. Мама ни покани утях.

-Но така ще притесняваме родителите ти.

-Не се безпокой. Мама настоя.

Започнах да се хиля.

-Какво?- попита.

-Мама? Звучиш като мамино синче лигльо!

-Хеееййй!!!!!

Той ме събори на пода и започна да ме гъделичка. Гърчех се и се хилех като шматка в ръцете му, но това не му правеше абсолютно никакво впечатление.

-Ааахх....престани!- извиках едвам през смях.

-Върни си думите назад!

-Няма!

-Тогава и аз няма да спра!

-Хубаво!

Изведнъж спря. Нали нямаше да спираш? Стана от пода и тръгна нанякъде. Аз спрях да се смея и също станах. Уплаших се, да ни да пък съм го обидила и тръгнах след него.

-Сехун?

Отидох в кухнята, но там го нямаше. Изведнъж ме връхлетя изотзад и ме притисна до стената, като ме целуна грубо. Не бях свикнала да го виждам такъв. За мен той винаги е бил нежния и добър Сехун.

-И-и-извинявай.-заекнах леко уплашена.

-Няма нищо.- усмихна се и се отдели от мен- Хайде, ходи да се преоблечеш и да тръгваме.

Back to me(WattyPad Awards BG 2016)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang