***24 май***
Алармата забибитка и скокнах от леглото. От кога го чакам този момент! От 12 години!
Отворих вратата на банята и влязох под душа, а после си измих зъбите.
***ГТИвана***
Отварянето и затварянето на врати ясно се чуваше.
-Добре че станахме по-рано, иначе щеше да ни подлуди.- въздъхна Тао.
-Хей, не бъди толкова черноглед! И аз бях така на моя абитуриентски бал! Все пак това е отпразнуването на края на "Великото Еднодесетилетно Мъчение"!- скара се Тони- Само дето аз си имах шест дами, а тя само едно момче.
-Едно?! Ооо, ма моля ти се, Ивана и Мая ни доведоха тук, за да я придружаваме всички и да ти бием рекорда!- изхили се Шумин.
-Ах вие, гадини мръсни!!!- извика той.
-Ами, така де! Ти ги менкаше една на час!- извиках
-Какво можех да направя!? Имах много предложения! Това бяха късметлийските шест, които........
-Да, знаем! Не можаха да устоят на ТОВА!- прекъсна го Мая, докато ръкомахаше с ръце.
Тони стана целия червен.
-О, извинявай! Егото ти ли засегнах?- усмихна се изкуствено Момо.
-И какво искахте да направим?- каза Д.О, който видя накъде отиват нещата.
-Значи....Тони, Крис, Д.О и Лей- отивате на летището и посрещате родителите ѝ и сестра ѝ.
-Връщат се по-рано?!- почти изкрещя Тони.
-Да. Излъгаха Ния, за да е изненада.- прошепнах.
-Аз, Баек, Мая, Чан и Сухо ще отидем да вземем баба ѝ и дядо ѝ от тях.....
-Това ще бъде трудно...- въздъхна Мая.
-Защо? Просто обикновени старци. Не са страшни, а и колко може да е трудно?- повдигна рамена Баек.
-Обикновени? Просто обикновени старци? Ти въобще познаваш ли ги?! Изгониха ги от старческия дом, защото не можеха да се справят с лудорията им!
-Хайде де! Някак си ще се справим!- рече Чан- За всичко винаги си има начин.
-Останалите- Сехун, Шумин, Чен, Тао, Лухан и Кай- направете я щастлива и я довлечете пред училищния двор. В осем и половина искам вече да сте офейкали и да я държите навън до десет и половина. Тони, Крис, Д.О и Лей- чакайте ни тук в десет с родителите и малкото камикадзе, а ние ще дойдем с изперкалите дъртаци.
ESTÁS LEYENDO
Back to me(WattyPad Awards BG 2016)
FanficКогато я видя, той си помисли, че е просто красива. Когато я заговори, той се злепостави. Но когато се влюби в нея, забеляза всичко останало. Истината е, че Ния обичаше този идиот. Никакви съсловни предразсъдъци не съществуваха за нея нито пък за н...