***Ретроспекция***Гледна точка Ивана***
-Ехааа! Тук е много хубаво!- въздъхнах.
-Мерси.- отвърна Баек и заключи вратата.
Прегърна ме изотзад.
-Гладна ли си?- прошепна в ухото ми.
-Мнеее.
Дръпна ръката ми и ме сложи да легна на дивана. Надвеси се и ме целуна. Продължи към врата ми.
-Ъъъъ....много ми е приятно, но не мислиш ли, че прибързваме?
-Но аз......
-Много ме хареса, нали? И за това искаш да ме вкараш в леглото си? Не, Баек, няма да я бъде тази! Няма да ти се дам! Не и толкова лесно.- станах от дивана и го избутах от себе си.
-Извинявай.- той наведе главата си и сложи ръцете си зад гърба си.
Стана ми жал и го прегърнах.
-Ще направя един компромис-казах- Може да спим в едно легло и да се целуваме, но нищо друго.
******На откриването******Гледна точка на Сехун******
Аз, и момчетата стояхме и чакахме.
-Ами, ако се е отметнала и сега не иска да дойде?- започнах да се вайкам.
-Успокой се!- Тао ме хвана за раменете.- Ще дойде.
-Откъде да знае човек, може и да го зареже и да тръгне с някой друг.- каза Кай.
Ооооохх, как искам да те фрасна в лицето!
-Кай! -Сухо му се скара.
Мая и Ивана слязоха, а Баек и Чан едва не припаднаха.
Роклята на Мая беше с черен топ, а долната част беше тюркоазена. Делеше ги едно блестящо коланче. Тази на Ивана, обаче не стремеше към невинност. А напротив- беше ярко червена и очертаваше всяка извивка на тялото ѝ.
-Ния отметнала ли се е?- попитах с нетърпение и не обърнах внимание на Тао, който зяпаше задника на Ивана.
-Не. Асансьора се е повредил и сме на 8 етаж, та ни е малко сложничко да слизаме. Когато излязохме тя говореше по телефона с баща си.
В същия момент се появи и тя. Беше в дълга черна вечерна рокля, а косата ѝ беше леко накъдрена.
Чух как Кай леко въздиша. Хахаха! Завиждай! Можеш само да зяпаш, но не и да пипаш! Тя си е моя! Само за мен!
-Хей!- приближи се до мен.
-Коя да зяпам по-напред?- прошепна ми Тао в ухото.
YOU ARE READING
Back to me(WattyPad Awards BG 2016)
FanfictionКогато я видя, той си помисли, че е просто красива. Когато я заговори, той се злепостави. Но когато се влюби в нея, забеляза всичко останало. Истината е, че Ния обичаше този идиот. Никакви съсловни предразсъдъци не съществуваха за нея нито пък за н...