Отворих очите си. Може би в момента беше към 8 сутринта. Сутрешните слънчеви лъчи се бяха просмукали през тънките пердета и огряваха лицето ми. Бях плътно притисната до Сехун, който все още спеше. Беше толкова сладък, докато правеше някакви муцки и едновременно с това и спеше.
Опитах се някак да се измъкна изпод ръцете му, но помръднах само сантиметър, даже няма и толкова, когато той затегна хватката си около тялото ми. Не, нямаше да ми е лесно. Както и да е днес можех да отида на училище, стига да поискам. Не беше задължително, тъй като всичките ми изпити бяха отминали и ако някой от нас се решеше да отиде, то той щеше да играе физическо, да си бърника в телефона през часовете или някое друго скучно занимание. На мен не ми беше до часовете или "Време разделно", което гледахме в края на всяка учебна година в продължение на 7 години, защото госпожата по български обожаваше този филми, ревеше на него, изхабяваше носните кърпички на целия клас и ни натискаше да го гледаме. Напротив, аз искам да отида, за да видя приятелите си като за последно. Все пак ми оставаха още два дена, докато не напусна това училище. Е, може би днес щях да се размина с "учението". Трябваше да обърна мъничко внимание на гостите си, които бяха дошли наистина от доста далече, само и единствено, за да ме направят щастлива.
-Добро утро.- чух дрезгав глас до ухото си.
-Добро утро.
-Добре ли спа? Удобно ли ти беше? Нали не съм те ритнал или нещо такова?-веднага започна да ме обсипва с въпроси.
-Не, спокойно. А относно спането- по- добре от тази нощ не съм се чувствала.
Изглежда отговорът ми много му хареса.
-Нещо нападна ли те тази нощ?- попита.
-Не, защото ти ме пазеше.
Това го накара да се усмихне още по- широко.
-Щом аз съм до теб, никой няма да посмее да те докосне или да ти стори някакво зло.- той погали главата ми.
Усмихнах се леко.
-Между другото трябва да ме наричаш Сехуни по-често. Харесва ми как звучи.
-Ооо, недей да ми напомняш за това.- примолих се.
-Хмммм- той завря глава в разпиляната ми по възглавницата коса- Защо?
-Не знам. Просто е засрамващо.
-Но на мен много ми харесва.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Back to me(WattyPad Awards BG 2016)
ФанфикКогато я видя, той си помисли, че е просто красива. Когато я заговори, той се злепостави. Но когато се влюби в нея, забеляза всичко останало. Истината е, че Ния обичаше този идиот. Никакви съсловни предразсъдъци не съществуваха за нея нито пък за н...