Още една и край....

215 17 5
                                    

~Ох, не мога да повярвам, че написах окончателно.... Май не съм я завършила съвсем~

***ГТСехун***

-Мамо, ще ми липсваш!- извика Чейонг и я прегърна. -Нали скоро ще се върнете?- после дойдоха и останалите и я прегърнаха.

-Разбира се!

-А мен никой ли няма да ме прегърне?- попитах.

-Ти си по- строг от мама!- Джаьон тропна с крак.

-Аз пък ще си го гушна- Чейонг се пресегна да хване крака ми, докато все още държеше този на Ния.-Приближи се малко!!! Искам да се гушнеш с мама и после като се гушнете да си имам сестриче!

-Така ли стават децата? С прегръдки?- зачуди се Джаьон.

-Да, и после щъркела лети от Северния полюс, за да донесе бебето!!! А после го пуска през комина!

-Това не го ли прави Дядо Коледа?

-Щъркелите са пролетните Дядо Коледа- разясни Чейонг. Той беше най- малкия от всички- едва на 4, които все още не беше навършил. Когато получеше нещо, веднага ходеше и го споделяше с братята си, независимо какво беше то. Беше еднакъв в толкова много отношения с нея....

-ПРИБЛИЖИ СЕ!- избухна той. Въобще не бях усетил колко дълбоко съм се задълбочил в мислите си.

Направих една крачка напред и обвих ръце около тялото й. Тя се облегна на гърдите ми и ме погледна в очите.

В този момент Чейонг, Джихюк и Джаьон бяха около краката ни и също се прегръщаха.

-Сега ще се целунат- изшептя един от тях.

-Цункай мама!!!

-Ние... Такова- Ния започна да се дърпа от мен, но щом искаха да видят целувка- ще я получат.

Дръпнах китките й и я притиснах плътно до себе си, след което я целунах силно.

-Уаааааа!!!!- чу се възклицание до нас от три гласа.

-Божичко, колко сте сладички!!!!- изведнъж майка ми се озова до нас.-Леле, все още си спомням, когато я доведе за първи път у нас... Сякаш беше вчера....

-Майко....- цялата се изчерви.

-Изчакайте малко!!! Все пак трябва да ядете нещо- заподскача към къщата и след малко отново се върна при нас и придърпа децата към себе си. В ръцете ми натика някаква червена кутия.

Back to me(WattyPad Awards BG 2016)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora