***ГТИвана***
Какво по дяволите имаше в предвид Ния? Ако не тя, кой друг идиот ще се занимава с моите глупости?
Получих СМС от Мая.
"Човек, УМИРАМ!!!!! Родителите на Чан се запознаха с мен, а брат му е арогантен женкар с ужасно противна злобна китайка или корейка приятелка!!!!!!! Трябва веднага да дойдеш на местопрестъплението!!!!!!! ВЕДНАГА!!!!"
Така и не бях успяла да се преоблека откакто с Ния се прибрахме, за това просто взех ключовете от нас, обух си кецовете и тръгнах.
Навън беше тъмно като в рог. Естествено, че си беше и малко страшничко и шанса някой да те обере беше 99,9 %. Но нали си имах спрей за кучета!? Опита ли се някой да те обере- СПРЕЙ ЗА КУЧЕТА!!! Да те изнасилят-СПРЕЙ ЗА КУЧЕТА!!!! Да те нападнат кучета-СПРЕЙ ЗА КУЧЕТА!!!! Проблеми с гаджето-СПРЕЙ ЗА КУЧЕТА!!!! Проблеми със съпруга-СПРЕЙ ЗА КУЧЕТА!!!! Изневяра- СПРЕЙ ЗА КУЧЕТА!!!!!!
Както си вървях и си пеех на японски, някой ме дръпна за китката в една затънтена уличка. Бързо извадих спрея и изпръсках мъжа срещу мен, след което започнах да тичам. Секунди след това момчето ме настигна, хвана ме за талията с едната си ръка, а с другата запуши устата ми и ме блъсна срещу тухлената стена.
-Шшшшт! Тихо!- каза и чак тогава успях да разпозная гласа.
-Бек-к-ки?- попитах, а той се усмихна.
ИВАНО, какви ги ръсиш!?? Беки звучи сладко за глупак като него!!!!!
-Какво правиш?!- извиках.
-Не си ли личи?
-Следиш ли ме?! Ахх, тиии.....
-Виж, знам, че в момента не сме в много добри отношения, но те моля само....
-Отношения?! Добри!? Оооо, моля те, моите отношения към теб отдавна приключиха!
-Не, ти ме обичаш.
-Недей да изопачаваш нещата!
-Знам, че ме обичаш!
-Баек....
-Иви, знам, че ти е трудно, на мен също и за това......
-Чакай, чакай, чакай! Казваш, че на теб ти е било трудно!? Ти просто даде надежда там където я нямаше и си тръгна! Това беше жестоко! По цели нощи плачех, а Мая и Ния правеха какво ли не само и само, за да бъда щастлива! Дори не можех да спя!
-Искам само да ме изслушаш!
-Но аз не искам! Ти си просто......УЖАСЕН!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Back to me(WattyPad Awards BG 2016)
Fiksi PenggemarКогато я видя, той си помисли, че е просто красива. Когато я заговори, той се злепостави. Но когато се влюби в нея, забеляза всичко останало. Истината е, че Ния обичаше този идиот. Никакви съсловни предразсъдъци не съществуваха за нея нито пък за н...