Мисия-1

173 23 5
                                    

***ГТБаек***

Седях в тренировъчната зала с момчетата и всичко беше мирно и спокойно, докато телефонът ми не реши да звънне. Ох, ще взема това да го изхвърля, та да видя кой ще ме търси после!!!!

Видях, че беше Сехун и веднага след това съжалих за думите си по- рано.

-Хьонг?- чу се слаб и дрезгав глас.

-Да?

-Спаси ме.

-От какво?

-Йуна.

Чуха се писъци и крясъци около него.

-След три дена се женим!!! Яж, защото ще изглеждаш ужасно в костюма!!!

-Ще изпратя някой от момчетата. Имам работа.

*************

-Аз не знам за вас, но не мога да гледам как Сехун се мъчи!- извиках, докато останалите си говореха. Всички ме зяпнаха.

-Вчера Ния плака- Мая овеси нос.

-Нека позная: Даде й сладолед, нали?

-Е, после заспа като бебетата.

-Аз съм с Бекхиън!- Сухо стана от канапето. -Ще оставим макнето ни да бъде нещастно ли? Не мисля, че трябва тази сватба да се състои.

-Какво бихме могли да направим ние, след като те са родн....- започна Лухан.

-Чаньол, ако Мая се окаже твоя сестра, ще спреш ли да я обичаш?- попитах.

-Н-не.

-Трябва да провалим сватбата!

-Лухан, баща ти беше лекар, нали?

-Да, защо?

-Искам да отидеш в болницата и да вземеш документите на Сехун.

-К-как!? Не мога да ги взема просто така!!!

-Можеш!!! Аз и Ивана ще ти помогнем!

-Ами ние?

-Мая, Чаньол, Сухо и Шумин имат за задача да изнамерят документите на Ния и да проучат семейните корени. Не ми се вярва да има кореец в семейството си, макар и да има леко дръпнати очи. Останалите- имате три дена да измислите как ще съсипете сватбата и да убедите Ния да дойде.

Back to me(WattyPad Awards BG 2016)Where stories live. Discover now