Слизайки по ескалаторите, понеже явно си нямам друга работа, освен да се пребивам по разни места, едва не се потроших. Добре че Ивана задържа ръката ми- иначе щях да целуна пода по възможно най- елегантния начин.
-Един ден ще вземеш да се убиеш, шемет такъв! Внимавай къде ходиш или ще ми се наложи да ти събирам чарковете от пода някой ден!
-Не. Това няма да се случи- изхилих се.- Ти и Мая ще ме пазите.
-Уф, хайде, непълнолетна лигло, идвай!- Мая ме затегли към подземния етаж, където истеричният ми смях отекваше в тишината.
-Понякога изпада в такива положения... Жалко, че не можем да ги възпрем...
Не им обръщах внимание, докато изведнъж отново не се строполих на земята и трябваше да пълзя до колата, за да се кача.
Да, мисля, че вече успяхте да добиете представа за мен...
Аз съм непълнолетен идиот, изпадащ в състояния на "смехотворна" истерия (както го наричаха приятелките ми) или лигня (мама обича тази дума). Казвам се Ния.
И не подозирах, че нещата ще се развият така, преди да създам своята история...
***********
Извадих ключовете от чантата си и отворих вратата. Беше тъмно. Напипах прекъсвача на стената и го натиснах. Стаята се озари в разноцветни светлини.
-Изненада!- извикаха разни хора. Мисля, че съм се разминавала с някои от тях в коридорите на училището. Музиката засвири и всички започнаха да танцуват.
-Честит рожден ден! -както винаги майка ми изскочи от някаква незнайна дупка в нищото.
-Омо, това е страхотно! Не мислех... Не мислех, че ще се сетите- прегърнах тънкото тяло на майка си, сгушвайки се в меката й къдрава коса с приятния топъл цвят на топаз.
-Как бих могла?- не виждах лицето й, но бях повече от сигурна, че в момента усмивката се разлива по малките й розови устни и предизвикваше малките бръчици около устата й да изпъкнат.
-Не познавам повече от половината хора тук- засмях се.
-Просто им казах, че ще има безплатна храна, и те дойдоха. Тийнейджърите сте голяма работа, щом стане време за ядене.
YOU ARE READING
Back to me(WattyPad Awards BG 2016)
FanfictionКогато я видя, той си помисли, че е просто красива. Когато я заговори, той се злепостави. Но когато се влюби в нея, забеляза всичко останало. Истината е, че Ния обичаше този идиот. Никакви съсловни предразсъдъци не съществуваха за нея нито пък за н...