***ГТНия***
Отидох в тоалетната и отново зароних горчиви сълзи. Какво всъщност печелеха чичо ми и леля ми, като ме омъжат за някакъв мъж, който би могъл да ми е баща, а може би дори и дядо!? Освен гнева на татко, не виждах нищо друго. Но нали хората щяха да задават въпроси? Родителите ми щяха да ме търсят и....... Ами ако се разчуе?! Как ще успея да погледна в очите Сехун, Бекхиън или който и да е било друг от приятелите ми!? Или пък просто повече нямаше да ги видя и нямаше да ми се налага да ги гледам в очите?
-Ния! Ела тук!- изкрещя леля ми и връхлетя в банята.- Как смееш просто да станеш от масата без предупреждение и да тръгнеш на някъде!? Ти си едно ужасно невъзпитано момиче! Така създаваш лошо впечатление на господин Пиер!
-А ти как смееш да съсипваш живота ми!? Просто идваш и за двадесет минути буташ основите, които съм градила 18 години!
-МЛЪКНИ!!! БРАТ ТИ ЩЕ.....
-Знаеш ли какво? Ти си една огромна егоистка! Сети за мен чак след 16 години! Иначе не искаше дори и да ме погледнеш!
-Идвай, малка проклетия такава!- дръпна ме за китката и ме повлече към всекидневната.
Там се намираше въпросния Пиер.
-Нека оставим влюбените птички насаме- запърха с мигли леля ми и дръпна чичо.
"Много сме влюбени, няма що!"
Тогава настана неловка тишина, но не след дълго тя беше нарушена от мъжа.
-На колко си години?
-18.
-О-осемнайсет!? Само!?- изгледа ме изненадано.
-Да.
-Когато ми казаха "младо момиче", не мислех, че ще си толкова млада.
-Явно съм.
-Искаш ли тази сватба да се проведе?
-Естествено, че не! Искам да се върна при гаджето си! Или поне да видя родителите си и..... приятелите ми- отново паднах на земята и заплаках.
Мъжът пред мен не казваше нищо. Само стоеше и ме гледаше как рева като бебетата.
-Слушай, и аз имам дъщеря. Знам какво е да ти я отнемат и после..... после никога да не я видиш. Ще те върна у дома и ще те измъкна от всичката тази бъркотия.
-Каква бъркотия? Единственото, от което трябва да се измъкна са леля ми и чичо ми.
-Именно. Дочух, че някой им плаща, за всичко това, но недей да си правиш изводи толкова бързо. Не съм сигурен.
ČTEŠ
Back to me(WattyPad Awards BG 2016)
FanfikceКогато я видя, той си помисли, че е просто красива. Когато я заговори, той се злепостави. Но когато се влюби в нея, забеляза всичко останало. Истината е, че Ния обичаше този идиот. Никакви съсловни предразсъдъци не съществуваха за нея нито пък за н...