***ГТСехун***
Отворих очи. Погледнах през прозореца. Все още беше тъмно. Ооххх тази часова разлика. Тук беше 2 през нощта, докато в Корея беше 8 часа. Започнах да се въртя в леглото. Беше ми много топло. В Корея не беше така. Повъртях се още малко, но така и не успях да заспя. Може би, ако пийна малко вода или се поразходя ще успея да заспя.
Станах и отворих вратата. Заслизах по стълбите, минах през гигантическата дневна и влязох в кухнята, която също не беше една от най-малките. Започнах да се оглеждам за чаша. Не, нямаше на плота и затова започнах да отварям шкафовете и да тършувам. Е да, ама не! Хора, къде по дяволите си държите чашите!?
-Обичам те.- чух от някъде.
-Аз теб повече.- каза женски глас.
Надникнах зад стената. Баек беше притиснал Ивана между стената и тялото си и я целуваше. Добре де, знаех, че нещо става между тях двамата. Нахвърлиха се един на друг веднага щом се видяха.
Изведнъж Ивана ме видя и избута Баек от себе си. Наведе глава и започна да се изчервява като домат. В този момент Баек ми махна с ръка да се разкарам и я придърпа отново към тялото си. Като послушно кученце просто се дръпнах и се закатерих обратно по стълбите. Размишлявах върху това, което видях. Легнах обратно в леглото и в главата ми изникна само един единствен въпрос. Какво ли прави Ния в момента? Дали спи?
***ГТНия***
-Цветелиноооооо, мааааа!- извиках, когато се видях в огледалото. Изглеждах ужасно! Беше ме омазала с червило, така, че все едно имах втора устна над горната. Като за капак имах сляти вежди с молив, а сенките бяха ярко оранжеви със синя очна линия.- Аз изглеждам ужаснооо! Не ставаш за гримьор.
Тя метна розови листенца по мен.
-Та какво, за онзи Сунун?- попита.
-Сехун.- поправих я.
-Еееее, все тая!
-Ооох не знам. С Кай за едното нищо едва не се сбиха заради мен.- наведох глава виновно- Оттогава всячески се опитвам да ги избягвам. И двамата. Въобще цялата група. Много ми е неудобно.
-И колко мислиш да продължава това?
-Месец ,два. Колкото се може по- дълго. Опитвам се да избягам от проблемите поне засега.
YOU ARE READING
Back to me(WattyPad Awards BG 2016)
FanfictionКогато я видя, той си помисли, че е просто красива. Когато я заговори, той се злепостави. Но когато се влюби в нея, забеляза всичко останало. Истината е, че Ния обичаше този идиот. Никакви съсловни предразсъдъци не съществуваха за нея нито пък за н...