[27]

2.9K 190 59
                                    

העלתי את הפרק הלא נכון קודם אמלה תסלחו לי

-

אדלה | 1912

"אדלה, אני פאקינג אוהב אותך. את תקשיבי למה שיש לי להגיד. לא עברתי הרבה חרא רק בשביל שתברחי ממני."

כשהמילים האלה יצאו מהפה שלו, הפסקתי את כל מה שאני עושה. הפסקתי לצעוק. הפסקתי לדחוף אותו. כל הגוף שלי קפא.

אני פאקינג אוהב אותך.

לא הדרך האידיאלית שרציתי שמישהו יגיד לי את המילים הכי חזקות. במיוחד, כשזה יוצא מגבר מבוגר יותר שהכרתי בבית משוגעים ולאחרונה איבדתי את הבתולין שלי אליו. שהפך לפסיכי שעוקב אחריי דרך ההתבגרות של התיכון שלי.

בחיים לא תיכננתי את זה. תמיד דמיינתי את עצמי עם מישהו קול נחמד כזה בבית ספר שלי. בחור כזה שיביא לי פרחים ביום השנה שלנו, שינשק אותי במפתן הדלת אחרי הדייט הארוך שלנו הוא ילחש לי את שלוש המילים האלה כנגד שפתיי. ואני אלחש אותן בחזרה.

"הארי, אתה לא אוהב אותי." אמרתי כשניגבתי את הדמעות שיצאו מעיניי לפני כמה רגעים. ״אתה פשוט אובססיבי כלפיי."

הוא הביא את ידיו ללחיי ולחץ אותן קלות כשהשעין את ראשו ושם את מצחו כנגד שלי.

הזזתי את ידיו מלחיי על ידי לכרוך את ידיי על מתניו ולדחוף אותו. הוא צעד אחורה בידיעה שאני צריכה קצת מרחב.

"אדלה. אני אוהב אותך כל כך, את לא יכולה לדמיין." הוא אמר. ״כן, אני אובססיבי כלפייך. אבל אני אוהב אותך. אני אוהב אותך מספיק בשביל לשקר על מה שעשיתי לא נכון רק כדי להיות איתך בבית משוגעים הנוראי הזה. ישנתי מדבר הנוראי הזה שקראו לו מיטה, עשיתי עבודות מלוכלכות, הרחתי כמו חרא כי הייתי היחיד שהורשה לו לעשות אמבטיה פעם בשבוע. אבל לא היה לי פאקינג אכפת כי אני הייתי איתך."

"הארי אני-"

"תפסיקי, אל תעיזי להגיד מילה עד שאני מסיים. אחרי שתשמעי מה שיש לי להגיד, תחליטי אם את רוצה לעזוב אותי או לא. אבל אם תחליטי לנטוש אותי, בבקשה תדעי שאני אבזבז את שאר חיי האומללים בלחשוב עלייך." הוא אמר, ״אני יודע שעשיתי טעות. אני יודע שזה לא נכון לצלם אותך, מפורשות או לא. ואני מצטער. אני יודע שהייתה לי דרך טובה יותר להתקדם אלייך. אבל לא יכולתי."

"יש דבר אחד שאני לא מצטער שעשיתי. התאהבתי בך. אדלה, את רק בת 16 ואת כנראה לא מוכנה לדבר האמיתי. אבל תמיד יש ברירה אחרת." הוא אמר.

הצעדים הרועשים שלו סחבו אותו למטבח. הוא הסתכל סביב על המדפים והגיע עם ידו לבפנים. בכפות ידיו הייתה קופסא מרובעת מבריקה בצבע כחול כהה. הוא בא אלי וכרע על ברך אחת.

לא, הוא לא יכול לעשות את זה.

"אדלה בייב, אני יודע שזה מוקדם מדי אבל אני אוהב אותך, ואני רוצה לתת לך את הטבעת הזאת." הוא אמר. פתח את המכסה. למעשה זאת הייתה טבעת.

Asylum (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now