Jejda, odbočila jsem. Každopádně si myslím že-" a nestačila jsem doříct větu.
Cítila jsem jeho rty na mých. Líbal nežně, ale dravě zároveň. Poddávala jsem se tomu a nevnímala okolní svět. Jednu ruku jsem mu dala kolem krku a druhou mu prohrabovala vlasy. On si dal jeho ruce kolem mého pasu a přitáhl si mě blíž. Jen si to představte na těch sedačkách v letadle. Stejně to bylo úžasné.
Měla jsem dva kluky. Prvního Jacka, se kterým jsem chodila 2 roky, jenže ten se po pár měsících odstěhoval do Itálie.
Potom jsem chodila s Nickem. Ten byl úžasný. Byl to typ drsného kluka ale měl velké srdce a hlavně velké svaly. Ovšem byl dokonalý dokud mě nepodvedl s Jackie. Největší (pardon, ale jinak to nejde říci) kurvičkou celé střední. Spala se všemi kluky v posledním ročníku a proto jí chtěl každý. Nikdy jsem to nechápala.Ale ani s jedním to nebylo tohle.
Cítila jsem, že mám motýlků tak plné břicho, až prasknu. Probojovával se jeho jazykem k mému a já ho nechala. Nevím jak dlouho jsme se líbali, ale vyrušil nás Mike, když šel z WC. "Ehem. Nerad ruším Veru, ale potřebuju s tebou mluvit." řekl a vypadal znechuceně a.. zaraženě? To jako vážně?!
Když jsme byli daleko od Daniela a celkem všech spustil. "Co se s tebou děje že oblizuješ prvního kluka v letadle?! Sestři tohle jsem si o tobě nemyslel." a celou dobu mi koukal do očí. Myslela jsem, že začnu křičet ale ovládla jsem se a mluvila jako dospělá, což taky jsem. "Ty mi budeš vykládat o tom co nemám dělat? Ty? Ty jsi ten, co si to po 5 minutách rozdával v koupelně vedle mého pokoje s mojí kamarádkou! Ty jsi ten co se vyspal s dvouma holkama naráz v mé posteli! Ty jsi ten co se tak vožral, že balil svojí vlastní mámu, protože jí nepoznal! Teď když dovolíš, nevím proč, ale něco mě k němu táhne. Nejsem ta co někomu dá hned Michaeli." a odešla jsem. Michaeli mu říkám když to přežene. Snad mu to došlo.
Sedla jsem si zpět na mé místo a podívala se na Daniela. Koukal na plán cesty ale stejně se na mě podíval "Přítel? Promiň, asi jsem to přehnal ale musel jsem. Nevydržel jsem to. Vlastně se nebudu omlouvat. Stojím si zatím co jsem udělal. Jestli je to tvůj přítel, tak jím moc dlouho nebude. Za to ručím."
Začala jsem se strašně smát a Daniel na mě jen nechápavě koukal. Když sem se snažila dýchat vykoktala jsem ze sebe "To-to byl můj bra-bra-tr" trvalo mi to říct asi půl minuty a potom co jsem to dořekla, začal se smát i Daniel. Sice méně, mnohem méně, ale bylo vidět že se směje upřímně.
"Tak to je trapas." řekl a usmál se, tak nádherně nevinně, že kdybych stála, tak se mi podlomí kolena. "Náhodou to bylo sladký. Tohle mi ještě nikdo neřekl." koukla jsem se z okénka a zase jsem se červenala. "Tomu určitě budu věřit. Holka tak krásná, jako západ slunce a nikdo jí nechtěl nikomu přebrat? Dobrej vtip" usmál se a já se mu podívala do očí. Viděla jsem krásné kaštanově hnědé oči, které byli plné překvapení ale i šťastnosti. Nevydržela jsem to. Budu se za to sice nenávidět ale spojila jsem naše rty. Tentokrát vášnivě.
Řekla bych, že k němu cítím něco víc, ale je to možné když ho znám teprve pár hodin?
ČTEŠ
Kiss Me [Dokončeno]
RomanceVeronika- Devatenáctiletá holka, kterou jentak něco nerozhází. Je vyšší a má vysportované tělo. Má hnědé vlasy, které ji ladí se zelenými oči. Každý den chodí běhat, pokud má čas. Měla přítele, který ji dost zkazil. Když byla s ním tak kouřila a pil...